کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

برگزاری نشست ویژه معرفی کتاب در اداره بهزیستی شهرستان جوین توسط کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

به مناسبت هفته کتاب سال 1400نشست ویژه معرفی کتاب های موجود در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب با موضوع روانشناسی ، خانواده، زناشویی و کمک به آسیب های اجتماعی در محل اداره بهزیستی شهرستان جوین توسط کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب صورت گرفت

این نشست که با حضور خانم زهره سردارآبادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان جوین، خانم عصمت غلامی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین آقای سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی، خانم ها اعظم ملایجردی مشاوره  کمیته امداد، سمیه کسرایی روانشناس و مشاوره آموزش و پرورش، زهرا آسیابان مشاوره آموزش و پرورش، زهرا دل آسایی کارشناس امور بانوان فرمانداری، راضیه شمس آبادی مدیریت مرکز توانبخشی نیایش جوین، آقای علی پورغلام  کارشناس و مشاوره آموزش و پرورش، آقای مسعود صالحی مشاورمدرسه و جمعی از کارکنان اداره بهزیستی و اورژانس اجتماعی برگزار شد.

سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ، کتاب های موجود در کتابخانه را با موضوع روانشناسی، خانواده، زناشویی و ... را از قبیل تئوری انتخاب از ویلیام گلاسر، وقتی نیچه گریست ، روان درمانی اگزیستانسیال، خیره به خورشید از اروین یالوم، عشق هرگز کافی نیست از آرون تی بک، من دیگر ما از محسن عباسی،  سلامت روانی طلاق لوئیس گلد، هفت عادت مردمان موثر از استفن کاوی، مردان مریخی زنان ونوسی از دکتر جان گری ، خستگی جنسی از محمد رضا تقدمی و دیگر کتاب های مرتبط را در قالب فایل پاورپوینت برای حاضران در جلسه معرفی کرد.

فیضی ضمن اعلام این خبر افزود کتابخانه در هر شهرستان باید با ارگان های فرهنگی و کسانی که به نحوی با کتاب سرو کار دارد تعامل داشته باشد تا بتواند نقش موثرتری را به عنوان بازوی قوی فرهنگی در تمام زمینه ها از جمله مشکلات اجتماعی از طریق کتاب  درمانی ایفا کند.

[ یک شنبه 30 آبان 1400برچسب:نشست کتاب خوان، هفته کتاب، بهزیستی، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب، 1400,

] [ 16:5 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

پیام فرماندار جوین به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین؛ حسین جمشیدی، فرماندار محترم شهرستان جوین طی پیامی بیست و نهمین دوره هفته کتاب و 24 آبان ماه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است.

 

پیشرفت و نوآوری و درنوردیدن مرزهای دانش و آگاهی در سایه زحمات و خدمات و مشارکت کتابداران و متخصصین کتابداری در پیشرفت فرهنگی و توسعه هر کشور تاثیر فراوانی دارد. مایه مباهات است که در سال جاری  قدمهایی برای توسعه کتابخانه ها برداشته شده است، بیماری کرونا و و ویروس کوید ۱۹ مانع  پویایی خدمات کتابخانه های عمومی نگردیده است و کتابداران از طریق فضای مجازی به آگاهی رسانی به جامعه هدف خود مشغولند

 در هفته ای که مزین به نام کتاب  است باید گفت، بی شک کتاب گنجینه بی بدیلی است که معرفت را به ارمغان می‌آورد و دلها را به فروغ دانایی فروزان می سازد.

 امید است برگهای کتاب، همیشه طراوت بخش زندگی  مردم عزیز شهرستان جوین که سبقه و سابقه علم مداری و دین مداری در حوزه کتاب و کتابخوانی دارند،باشد.

اینجانب به نوبه خود  ضمن تبریک به مناسبت هفته کتاب و 24 آبان ماه روز کتاب، کتابخانه و کتابدار ؛ از تلاش و کوشش خالصانه  کتابداران عزیز شهرستان در مسیر  ترویج  علم و  دانش و آماده سازی منابع علمی و امکانات کتابخانه ای  تقدیر و تجلیل می نمایم

امید است به فضل الهی قدم های محکمی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداشته شود.ین جمشیدی

فرماندار و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین

[ چهار شنبه 26 آبان 1400برچسب:پیام فرماندار جوین، هفته کتاب، 1400,

] [ 14:30 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

قصه خوانی برای دانش آموزان مدرسه ابتدایی ایستگاه نقاب در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

[ سه شنبه 25 آبان 1400برچسب:قصه گویی، هفته کتاب 1400، سعید فیضی، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب,

] [ 15:24 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

بازدید شهردار و شورای شهر محترم شهر نقاب از کتابخانه عطاملک جوینی نقاب به مناسبت هفته کتاب

[ سه شنبه 25 آبان 1400برچسب:بازدید، هفته کتاب، شهردار، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب 1400,

] [ 15:23 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

بازدید امام جمعه و فرماندار محترم شهرستان جوین از کتابخانه عطاملک جوینی نقاب به مناسبت هفته کتاب

[ دو شنبه 24 آبان 1400برچسب:بازدید، هفته کتاب، فرمانادر جوین، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب 1400,

] [ 15:8 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

مسابقه شعر خوانی با موضوع کتاب به مناسبت بیست و نهیمن دوره هفته کتاب

 

به مناسبت هفته کتاب کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب برگزار می کند.

 

مسابقه شعر خوانی

[ شنبه 22 آبان 1400برچسب:مسابقه شعر خوانی , هفته کتاب, بیست و نهمین , کتابخانه عمومی عطاملک جوینی,

] [ 14:58 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

بنر اعضای برتر کتابخوان کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب در سال 1400

[ شنبه 22 آبان 1400برچسب:بنر اعضای برتر، کتابخوان؛ کتابخانه عطاملک جوینی نقاب، 1400,

] [ 14:54 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

رونمایی و جمع خوانی کتاب در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب به مناسبت هفته کتاب

 به گزارش روابط عمومی کتابخانه های عمومی شهرستان جوین : نهمین محفل ادبی کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب به مناسبت هفته کتاب 1400 با دستور کار رونمایی ، معرفی  و جمع خوانی کتاب از نویسنده گان بومی شهرستان جوین در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب برگزار گردید..

 

سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود: در این جلسه که با حضور اهالی فرهنگ و هنر شهرستان جوین برگزار شد. ابتدا آقای مجید نقابی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوین به معرفی تاریخچه و قدمت شهرستان جوین از نظر فرهنگی پرداختند و در ادامه از کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب برای راه اندازی محفل ادبی عطاملک جوینی نقاب تشکر کردند و در ادامه آقای کریم علی زاده نویسنده کتاب مجموعه اشعار ترانه های سکوت به معرفی و غزل خوانی از کتاب خود پرداختند.

مجموعه شعر ترانه های سکوت به قلم کریم علی زاده جوین، اوایل پاییز امسال به همت نشر ابن یمین سبزوار منتشر شد.این کتاب شامل 56 شعر می باشد که در 81 صفحه به زیور چاپ آراسته شده است

 

و در پایان جلسه نیز آقای علی ملایجردی دبیر بازنشته آموزش و پرورش و نویسنده رمان بایقوش آخرین کتابی را که به فارسی ترجمه کرده اند به نام  باز که دیر به خانه آمدی دختر اثر خانم لوسی همن را برای دیگران باز خوانی و معرفی کردند.

برگزاری مسابقه کتابخوانی انسان در جستجوی معنا به مناسبت هفته کتاب سال 1400

به مناسبت هفته کتاب سال ۱۴۰۰
کتابخانه عمومی عطاملک جوینی شهر نقاب
برگزار می کند:

مسابقه بزرگ پیامکی معنای زندگی از کتاب انسان در جستجوی معنا از دکتر فرانکل

جهت شرکت در مسابقه پیامکی جواب گزینه‌های درست را به ترتیب از چپ به راست به شماره 09159528190 پیامک کنید (همراه با نام و نام خانوادگی) (فقط یک عدد ۵ رقمی مانند 12345)
مهلت شرکت در مسابقه ۱۰ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۰
جوایز: ۶ کارت هدیه 50 هزار تومانی

برای دریافت pdf کتاب به شماره ۰۹۱۵۹۵۲۸۱۹۰ در تلگرام و یا واتساپ پیام دهید.
@atamaleklib

[ سه شنبه 11 آبان 1400برچسب:مسابقه کتابخوانی] ، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی، هفته کتاب، معنای زندگی,

] [ 13:4 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]