کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

برگزاری جشن شب یلدا همراه با برنامه های متنوع فرهنگی در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین، همزمان با نزدیک شدن به بلندترین شب سال و آغاز زمستان 1398 کتابخانه عمومی عطاملک جوینی با برنامه های متنوع فرهنگی و با حضور آقای سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب، خانم زهرا محمدی کتابدار کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب، آقای عباسعلی ره گشای استاد ادبیات فارسی، آقای هادی آریانا خبرنگار و فعال فرهنگی و جمعی از اعضای کتابخانه به استقبال این جشن و یادگار کهن ایران زمین رفت.

سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود: شب یَلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است  که در این شب خانواده های ایرانی ضمن دید و بازدید و صله رحم شاهانامه خوانی و حافظ خوانی را انجام می دهند. و به همین مناسبت کتابخانه عمومی عطاملک جونی نقاب ضمن دعوت از اعضای خود این مهم را  در کتابخانه جشن گرفت . برپایی سفره یلدایی در محل کتابخانه، نقالی از قصه گردآفرید شاهنامه توسط خانم نادیا کلاته میمری از اعضای کودک کتابخانه ، حافظ خوانی و شاهنامه خوانی توسط اعضا از دیگر برنامه های فرهنگی انجام شده در این جشن یلدایی بود..

[ سه شنبه 26 آذر 1398برچسب:شب یلدا، 1398، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب،,

] [ 13:54 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برگزاری نشست کتاب خوان ویژه مادران کتابخانه ای هفته کتاب در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین، به مناسبت  هفته کتاب در آبان ماه سال 1398  کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب اقدام به برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای ویژه این هفته در محل کتابخانه کرد.

در این نشست که با حضور خانم محمدی کتابدار کتابخانه عطاملک جوینی و جمعی از اعضای کتابخانه برگزار شد .چهار کتاب در این جلسه معرفی گردیدو در پایان نیز از بانوان فعال فرهنگی تقدیر و  هدایایی تقدیم گردید.

 

فکرتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند/ نویسنده: برایان تریسی/ ارائه دهنده: الهام نقابی/ عضو کتابخانه

کتاب فکرتان را عوض کنید تا زندگی‌تان تغییر کند اثر برایان تریسی به شما می‌آموزد که چگونه برای رسیدن به موفقیت، همه توانایی‌های بالقوه‌تان را شکوفا کنید.

چگونه منابع شگفت‌انگیز درونی خود را کشف کنید و قدرت‌های باور نکردنی خود را آزاد کنید. با این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه تمام مردم و منابع مورد نیاز خود را برای رسیدن به هر هدفی که برای خود تعیین کرده‌اید به سوی زندگی خود جذب کنید.

.

 هنر عشق ورزیدن/ نویسنده: اریک فروم / ارائه دهنده: محبوبه نقابی/ عضو کتابخانه

آنچه که در کتاب هنر عشق ورزیدن نشان داده خواهد شد، این است که عشق احساسی نیست که هرکس، صرف نظر از مرحله بلوغ خود، بتواند به آسانی بدان گرفتار شود. اریک فروم در پیش‌ گفتار کتاب هنر عشق ورزیدن تأکید می‌کند که این کتاب دستورالعمل ساده‌ای برای عشق ورزیدن نیست و در خلال کتاب، عشق ورزیدن را به عنوان یک هنر معرفی می‌کند...

 

معجزه گفتگو/ نویسنده: سوزان هیت لر/ ارائه دهنده: معصومه نقابی/ عضو کتابخانه

این کتاب برای آموزش زوجها می باشد که بتوانند همسفر قابلی برای یکدیگر باشند و از خانه بستر امنی بسازند كه رشد و بالندگی از آن سرچشمه گيرد.

اين كتاب از سه بخش تشكيل شده است:.

بخش 1: اصول گفت وگوی مشترک

بخش 2: كنار آمدن با تفاوتها

بخش 3: تبديل روابط خوب به عالی

 

دلربا/نویسنده: فواد فاروقی / ارائه دهنده: زهرا محمدی/ کتابدار کتابخانه

دلربا (زندگی پرماجرای مهرالنساء ملکه ایرانی هندوستان نوشته ی فواد فاروقی است )

[ شنبه 9 آذر 1398برچسب:نشست کتاب خوان, مادران کتابخوان, هفته کتاب 1398, کتابخانه عطاملک جوینی نقاب, ,

] [ 14:23 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

ترافیک بازدید از کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب در هفته کتاب سال 1398 با شعار حال خوش خواندن

[ شنبه 9 آذر 1398برچسب:بازدید هفته کتاب 1398، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب,

] [ 14:19 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برگزاری مراسم تقدیر از فعالان فرهنگی کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین،  به مناسبت هفته کتاب سال 1398 و شعار حال خوش خواندن کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب طی مراسمی از فعالان فرهنگی یک سال گذشته خود خانم ها فاطمه کلاته میمری، حمیده کلاته میمری، آمنه قنبرآبادی،اکرم کاظمی مقدمو فاطمه اسماعیل آبادی تقدیر کرد..

 

خانم زهرا محمدی کتابدار کتابخانه ضمن حضور در این مراسم افزود یکی از بهترین راه های تبلیغ کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه تقدیر شایسته و به جا از فعالان این حوزه است در ادامه نیز جوایزی نیز به فعالان فرهنگی از طرف اداره کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب اهدا گردید.

[ شنبه 2 آذر 1398برچسب:مراسم تقدیر، فعالان فرهنگی، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب,

] [ 18:13 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]