کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

تازه های کتاب مهرماه 1396 کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

[ دو شنبه 24 مهر 1396برچسب:تازه های کتاب، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب، مهرماه 1396,

] [ 11:14 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جوین، همراه با معرفی کتاب حماسه حسینی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی جوین، دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جوین با محوریت ارائه گزارش عملکرد شش ماهه اول سال 1396 اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در محل سالن همایش های فرمانداری برگزار شد.
در ابتدای جلسه جناب آقای جمشیدی فرماندار محترم شهرستان جوین مطالبی در باب اهمیت کتاب و مطالعه و راهکارهای بالا بردن میزان عضویت در کتابخانه های عمومی جوین مطالبی را عنوان فرمودند..

در ادامه خانم غلامی  رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن قرائت دستور جلسه ، گزارش عملکرد شش ماهه اول سال 1396 اداره کتابخانه های عمومی شهرستان را بیان فرمودند و در ادامه صحبت های خود نکاتی را در مورد اهمیت انجمن خیرین کتابخانه ساز و راهکارهای تقویت این انجمن را برای حاضرین در جلسه شرح دادند.

و در ادامه با توجه به ایام سوگواری امام حسین (ع) آقای فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی کتاب حماسه حسینی استاد شهید مرتضی مطهری را در این جلسه معرفی کردند. 

از مهم ترین مباحث مطرح شده در این جلسه ارائه راهکار برای بالا بردن میزان عضویت کتابخانه های عمومی شهرستان و تقویت انجمن خیرین کتابخانه ساز  و برسی تفاهم نامه نهاد کتابخانه های عمومی کشور با انجمن علمی و آفرینش های هنری معلولان ایران و بومی سازی آن در شهرستان جوین بود..

[ چهار شنبه 12 مهر 1396برچسب:حلسه انجمن, دومین, 96 , جوین,

] [ 13:32 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت ماه محرم در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین، همزمان با ماه محرم نمایشگاه کتابی بدین مضمون در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب دایر می باشد.
  
فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر گفت: علاقه مندان می توانند کتاب های این نمایشگاه را که به بررسی فرهنگ عاشورا و شهادت و شخصیت ظلم ستیز امام حسین (ع) می پردازد را در صورت نیاز امانت بگیرند.

[ چهار شنبه 5 مهر 1396برچسب:نمایشگاه کتاب، دهه کرامت، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب ماه محرم,

] [ 14:24 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی معرفی شدند

قابل توجه اعضای محترم کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب: اسامی برندگان هفتمین دوره مسابقات کتابخوانی و نقاشی جشنواره رضوی به شرح زیر اعلام می گردد. 

  • بخش بزرگسال

 

1: آقای  محمد کریمی

2: خانم عاطفه میری

3: خانم مرضیه ذاکری

 

*بخش نوجوان : آقای علی کامیابی

 

بخش کودک

1: آقای امیر مهدی نقابی

2: خانم مشکات نقابی

3: خانم مهدیه نیکخواهی

4: خانم فاطمه زهرا دانیال پور

5: فائژه ملایجردی

و همچنین از خانم ها : فاطمه کلاته میمری ، حمیده نقابی و سمیه نقابی به عنوان فعالان فرهنگی در جشنواره رضوی و از آقایان صادق ملایجردی و سعید ثانوی به عنوان نوجوانان فعال فرهنگی در زمینه جشنواره رضوی در هفته کتاب در تاریخ 25 آبان ماه 1396 طی برنامه ای تقدیر و جوایزی اهدا خواهد شد.

جهت اطلاعات بیشتر به شماره تماس 05145223155 تماس حاصل فرمایید.

@atamaleklib

[ دو شنبه 3 مهر 1396برچسب:مسابقه نقاشی, جشنواره رضوی, اسامی برندگان , کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب,

] [ 13:27 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]