کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

پیام فرماندار جوین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین؛ حسین جمشیدی، فرماندار محترم شهرستان جوین طی پیامی هفته کتاب و 24 آبان ماه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است.

در روزگار پیشرفت های چشم گیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری ، فرهنگ کتاب نه تنها اهمیت خود را از دست نداده، که گسترده تر و تازه تر شده و جلوه هایی پایدارتر یافته است. بی گمان آنان که گام های بلندی در پیشرفت های گوناگون برداشته اند، هرگز با کتاب و کتاب خوانی بیگانه نبوده اند. آنها مطالعه را به عنوان عنصری اصلی و ضروری در زندگی خود دانسته اند . مطالعه کتاب در این روزهای بحرانی حاصل از #ویروس_کرونا می‌تواند آرامش را نصیب خانواده ها نماید.

ما وارثان فرهنگ پویا و تمدن والای اسلامی، برای تحقّق آن فرهنگ، باید به کتاب و کتاب خوانی اهمیت داده و کتاب را به عنوان یک کالای تأثیرگذارِ فرهنگی و معنوی، ارج نهیم.

اینجانب #هفته_کتاب_و_کتابخوانی  را خدمت تمامی علاقمندان به کتاب، نویسندگان، ناشران، اهالی فرهنگ، کتابفروشان و نیز اعضای فعال انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین و شهر حکم آباد تبریک عرض می‌نمایم که نتیجه زحمات دلسوزانه این بزرگواران ،  انتخاب مجدد  انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان در دومین سال پیاپی به عنوان #انجمن_برتر_استان می باشد که صمیمانه از همه بزرگواران تقدیر و تشکر می نمایم.

و نیز لازم میدانم از ریاست محترم اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سرکار خانم غلامی ،ضمن عرض تسلیت به این خواهر گرامی که این روزها  در غم از دست دادن پدربزرگوارشان در سوگ نشسته اند و همکاران کتابدار کتابخانه های عمومی شهرستان به جهت فعالیت های گسترده‌ در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تقدیر و تشکر نمایم و همچنین  کسب عنوان کتابدار_نمونه_استانی در دو سال پیاپی توسط جناب آقای حسین_ملکوتی اصل مسئول کتابخانه عمومی مسروری حکم آباد  را به ایشان تبریک عرض می نمایم عزت وسلامتی  برای همه عزیزان از خداوند متعال خواهانم

والسلام

حسین جمشیدی

فرماندار و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین

[ چهار شنبه 28 آبان 1399برچسب:پیام فرماندار جوین، هفته کتاب، 1399,

] [ 10:47 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

عضویت رایگان به مناسبت هفته کتاب سال 1399

به مناسبت بيست و هشتمين دوره هفته كتاب در تاريخ شنبه ٢٤ آبان ماه عضويت در سراسر كتابخانه هاي عمومي به صورت رايگان خواهد بود. .
بدينوسيله دعوت مي گردد با مراجعه سايت samanpl.ir و تكميل درخواست نسبت به عضويت در كتابخانه اقدام نمايند.
.
جهت اطلاع از نشاني نزديكترين كتابخانه عمومي به محل سكونت خود به آدرس www.mashadpl.ir مراجعه فرماييد.
.

[ پنج شنبه 22 آبان 1399برچسب:عضویت رایگان، هقته کتاب، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی، نقاب,

] [ 8:31 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی به مناسبت هفته وحدت در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین،.به مناسبت ولادت پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت اقدمات فرهنگی متناسب با  این ایام در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی صورت گرفت
  
 سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر گفت: برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ترویج و معرفی کتاب های با این موضوع در فضای مجازی ، قصه گویی از کتاب پیامبر و موریانه در فضای مجازی و صفحه کتابخانه در اینستا گرام از دیگر برنامه های انجام شده در این هفته از سوی کتابخانه عمومی عطاملک جوینی است.

[ چهار شنبه 14 آبان 1399برچسب:نمایشگاه کتاب، هفته وحدت 1399،قصه گویی، کتابخانه عطاملک جوینی,

] [ 11:40 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برگزاری مسابقه نقاشی کتاب و خانواده به مناسبت هفته کتاب

[ دو شنبه 12 آبان 1399برچسب:مسابقه نقاشی، هفته کتاب، 1399، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی,

] [ 8:54 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

مسابقه بزرگ کتابخوانی از کتاب دنیای سوفی به مناسبت هفته کتاب سال 1399

[ پنج شنبه 8 آبان 1399برچسب:مسابقه کتابخوانی] هفته کتاب، 1399، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی,

] [ 10:54 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]