کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

تقدیر از عضو برتر کتابخانه عطاملک جوینی در محل مدرسه ام الائمه و جلسه جمع خوانی از کتاب راز کامیابی

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. در راستای تشویق هر چه بیشتر دانش آموزان به کتاب و کتابخوانی،  از یکی از اعضای برتر کتابخانه عطاملک جوینی نقاب خانم مائده نقابی در مدرسه محل تحصیل دانش آموز تقدیر شد.

 

خانم محمدی کتابدار کتابخانه عمومی عطاملک جوینی، با حضور در دبیرستان متوسطه اول ام الائمه محله کلاته آقا محمد شهر نقاب،از یکی از اعضای برتر یک سال گذشته کتابخانه عطاملک تقدیر کرد. و نیز با معرفی چند کتاب، به اهمیت کتاب و کتابخوانی و تاثیر کتاب بر انسان و زندگی انسانها اشاره کرد.

در ادامه گفتگویی مبنی بر انتخاب رابط تحویل کتاب از کتابخانه و توزیع آن بین دانش آموزان خوابگاهی،  با مدیر مدرسه سر کار خانم تدین صورت گرفت، تا مشکل رفت و آمد دانش آموزان خوابگاهی به کتابخانه بر طرف شود.

 

جلسه جمع خوانی از کتاب راز کامیابی در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب:

در راستای برنامه های فرهنگی جمع خوانی، کتاب راز کامیابی از ری جمیز آرتور در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب و با حضور آقای فیضی مسئول کتابخانه، خانم زهرا محمدی کتابدار کتابخانه و حضور جمعی از اعضای کتابخانه  جمع خوانی شد.

 

سعید فیضی مسئول کتابخانه ضمن اعلام این خبر افزود: جمع خوانی کتاب علاوه بر معرفی آن کتاب به اعضا می توانند نقش مثبتی به فرهنگ کتاب خوانی در جامعه کمک کند. و باعث آشنایی هر چه بهتر و بیشتر اعضا با کتاب های کاربردی و مفید برای زندگی گردد.

تقدیر از اعضای برتر کتابخانه عطاملک جوینی در محل مدرسه حاج علی اکبر نقاب

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. در راستای تشویق هر چه بیشتر دانش آموزان به کتاب و کتابخوانی از اعضای برتر کتابخانه عطاملک جوینی نقاب در محل مدرسه محل تحصیل دانش آموزان تقدیر شد.

 

سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی  که با حضور در دبستان حاج علی اکبر محله کلاته آقا محمد شهر نقاب از سه  تن از اعضای برتر یک سال گذشته خود که بنر آنها در تهیه و در در وردی کتابخانه نصب شده بود تقدیر کرد.

 

وی افزود: تقدیر و اهمیت دادن به بچه ها در زمینه کتاب و کتاب خوانی و آن هم در محل تحصیل دانش آموزان به ویژه توسط کتابخانه می تواند گام مهمی هم در تشویق آنها برای ادامه راه کتابخوانی و هم انگیزه برای دیگر دانش آموزان برای عضویت در کتابخانه و بالا بردن سرانه مطلعه شود.

 

سوال و جواب در زمینه کتاب های  غیر درسی که دانش آموزان خوانده اند و ثاثیر کتاب  و اهدای جایزه به بعضی از دانش آموزان که بیشترین تعداد اسم کتاب را بلد بودن از دیگر برنامه های فرهنگی در مدرسه بود.

[ شنبه 21 دی 1398برچسب:تقدیر، اعضای برتر، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب، مدرسه حاج علی اکبر,

] [ 15:8 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب با برپایی نمایشگاه کتاب و پوستر یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت.

 

به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و سردار رشید اسلام در عملیات تروریستی عوامل آمریکا در عراق،کتابخانه های عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن مزین نمودن به تمثال مبارک این شهید و برپایی نمایشگاه کتاب یاد و خاطره این شهید سرافراز اسلام را گرامی داشت

سعید فیضی، مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب  این اقدام را در جهت ادامه راه شهدا و آشنایی بیشتر مراجعین به خصوص جوانان و نوجوانان با مدافعان وطن در داخل و خارج از کشور دانست.

[ یک شنبه 15 دی 1398برچسب:یادبود، سردار سلیمانی، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب,

] [ 13:33 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]