کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

مسابقه ملی کتابخوانی کرامت

[ سه شنبه 31 تير 1399برچسب:مسابقه، ملی، کتابخوانی، کرامت، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب، 1399,

] [ 12:9 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

تازه های کتاب کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب(تیرماه 1399)

[ شنبه 28 تير 1399برچسب:تازهای کتاب، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب، تبرماه 1399,

] [ 11:15 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جوین در سال 1399 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی جوین، اولین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جوین در سال 1399، همراه با دستور کار برنامه ریزی جهت برگزاری دهمین دوره مسابقات جشنواره رضوی در سال 1399 در محل فرمانداری برگزار شد

جناب آقای جمشیدی فرماندار و رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن خوشامد گویی به اعضای انجمن  اینگونه ایراد نمودند کار نهاد مقدس کتابخانه های عمومی کشور با معرفی ۱۲ عنوان کتاب و دعوت خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف سنی در فراغت ناخوانده این روزهای کرونایی به حضور مجازی، ارزشمند و قابل تحسین است.
 این ضیافت کتابخوانی و شرکت در جشنواره، فرصت مغتنمی برای گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین علیهم‌السلام، به‌ویژه حضرت امام رضا علیه‌السلام و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی است

 با توجه به تعطیلی مراکز پیش‌دبستانی، مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور، خانواده‌ها و علاقه‌مندان گروه‌های مختلف سنی می‌توانند در این ایام با حضور در این جشنواره کتابخوانی، ضمن پر کردن بهینه اوقات فراغت، از این فرصت برای ارتقای سطح کیفی و کمی مطالعات مذهبی و آشنایی با سیره حضرت امام رضا(ع)، حضرت امام هادی(ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) بهترین بهره برداری به عمل آورند.

در ادامه سرکار خانم غلامی رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اینگونه بیان نمودند جشنواره ملی کتابخوانی رضوی یکی از برنامه های ترویجی کتابخوانی است که چندین سال هست توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شودو باتوجه به شرایط امسال به صورت مجازی در حال برگزاری است و درخواست ما از تمامی ادارات و سازمان ها شرکت در جشنواره و تبلیغ و مشارکت در فعالیت های فرهنگی و ترویجی کتابخوانی است.

با هدف تروج فرهنگ کتابخوانی و با توجه به ضرورت خانه نشینی برای پیشگیری از شیوع کرونا پویش خانواده کتابخوان در اسفند ماه گذشته و فروردین امسال برگزار شد و خوشبختانه تعداد 32 نفر در شهرستان برگزیده شدند که از این تعداد 10 نفر تقدیرنامه مدیر کل محترم همراه با کارت هدیه دریافت نمودند.

[ چهار شنبه 25 تير 1399برچسب:جلسه انجمن، اولین، شهرستان جوین، 1399,

] [ 13:49 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

نمایشگاه کتاب عفاف و حجاب در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین،.همزمان با سالروز حادثه مسجد گوهر شاد و هفته عفاف و حجاب در تیرماه سال 1399 نمایشگاه کتاب در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب دایر می باشد.


«حجاب حقیقتی است که به تنهایی حریف تمام شجاعت فرهنگ غربی است. حجاب وقار است، متانت است، ارزش‌گذاری زن است، سنگین شدن کفه آبرو و احترام اوست، این را باید خیلی قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسئله حجاب تشکر کرد، این جزء نعمت‌های الهی است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  
سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر گفت: علاقه مندان می توانند کتاب های این نمایشگاه را با رعایت پروتکل های بهداشتی در صورت نیاز امانت بگیرند.

وی افزود:همچنین فعالیت و معرفی کتاب دختران آفتاب در فضای مجازی و وبلاگ کتابخانه با توجه به شیوع بیماری کرونا و حفظ فاصله گذاری اجتماعی نیز از دیگر برنامه های کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب  می باشد.

[ یک شنبه 22 تير 1399برچسب:نمایشگاه کتاب، عفاف و حجاب، کتابخانه عطاملک جوینی، 1399,

] [ 14:13 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

معرفی کتاب دختران آفتاب

معرفی کتاب دختران آفتاب به مناسبت هفته حجاب و عفاف دختران آفتاب
کتاب داستانی «دختران آفتاب» نوشته امیر حسین بانکی، محمد دانشگر و محمد رضا رضایتمند است و این سه نویسنده برای نگارش این کتاب از مشاورانی چون سید مهدی شجاعی، حجت الاسلام صادق‌زاده و استاد سیدابوالقاسم ژرفا بهره گرفته اند.
«دختران آفتاب» اگرچه روالی داستانی دارد، اما تحقیقی روان شناختی، جامعه شناختی، فرهنگی و دینی درباره زنان است. دختران آفتاب خواسته است که زن و منزلت، شخصیت و هویت او را بشناساند؛ به خودش، به مَردَش، به جامعه اش و به تاریخ گذشته و سرنوشت آینده اش؛ همان گونه که هست و همان گونه که باید باشد.
این کتاب تنها کتابی است که در زمینه حجاب و سبک زندگی نظر رهبر انقلاب را به خود جلب کرده است و برای آن تقریظ نوشته اند.
دختران آفتاب با سبک رمان گونه ی خود مناسب اقشار رمان خوان جامعه است. این کتاب توسط انتشارات سروش به چاپ رسید

[ شنبه 21 تير 1399برچسب:معرفی کتاب، دختران آفتاب، کتابخانه عطاملک جوینی,

] [ 14:30 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

تازه های کتاب کمک درسی کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب(تیرماه 1399)

[ یک شنبه 8 تير 1399برچسب:تازهای کتاب، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب، تبرماه 1399,

] [ 14:18 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برپایی نمایشگاه کتاب و شعار دهه مبارک کرامت در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین،.همزمان با ایام مبارک دهه کرامت در تیرماه سال 1399 نمایشگاه کتاب و شعار بدین مضمون در محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب دایر می باشد.
  
سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر گفت: علاقه مندان می توانند کتاب های این نمایشگاه را با رعایت پروتکل های بهداشتی در صورت نیاز امانت بگیرند.

وی همچنین افزود: برپایی نمایشگاه کتاب مناسبتی می تواند نشان دهنده رسالت فرهنگی کتابخانه ها در موضوعات و مناسبت های مختلف باشد.

همچنین فعالیت و معرفی کتاب در فضای مجازی با توجه به شیوع بیماری کرونا و حفظ فاصله گذاری اجتماعی نیز از دیگر برنامه های کتابخانه عمومی عطاملک جوینی می باشد.

[ یک شنبه 8 تير 1399برچسب:نمایشگاه کتاب، دهه کرامت 1399، کتابخانه عطاملک جوینی,

] [ 14:12 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]