کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

امکان شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی فراهم شد

 

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، محمد اله‌یاری فومنی معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توسط همکاران در دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی، امکان شرکت و ثبت‌نام اینترنتی برای علاقمندانِ این مسابقه از روز یک‌شنبه بیست و سوم خرداد در پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی ادارات کل کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور فعال شده است و کلیه علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند از طریق این آدرسhttp://portal.shamstoos.ir  در جشنواره ثبت‌نام کنند.

وی پایان ثبت‌نام در این جشنواره را بیستم تیر ماه عنوان کرد و افزود: کتاب‌های «دوست مهربان کبوترها» نوشته مجید محمدی از انتشارات بوستان کتاب (ویژه کودکان 11 سال)، «اعترافات غلامان» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (ویژه نوجوانان تا 17سال) و «امام علی بن موسی‌الرضا(ع)» نوشته بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس‌ رضوی از انتشارات بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی (جوانان و بزرگسالان) عناوین کتاب‌های ارائه شده برای شرکت در این جشنواره است. 

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد ادامه داد: ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی (از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)) به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه‌(ع) و همزمان با دهه کرامت با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی مرتبط با فرهنگ رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

[ یک شنبه 23 خرداد 1395برچسب:مسابقه، کتابخوانی، جشنواره رضوی,

] [ 12:14 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برگزاری اولین نشست کتاب خوان کتابخانه ای در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی جوین، نشست کتاب خوان خرداد ماه کتابخانه عمومی عطالملک جوینی با حضور جمعی از اعضای کتابخانه مسئول کتابخانه و رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین برگزار شد.
در این نشست7 عنوان کتاب به شرح ذیل معرفی گردید.

 

اعترافات غلامان ، نویسنده: حمید رضا شاه آبادی/ ارائه دهنده توسط سبحان اعتماد فرد ، عضو نوجوان کتابخانه/ داستان کتاب مربوط به دوران ولایتعهدی امام رضا (ع)  در زمان مامون می باشد.

 

نماینده شایسته و مجلس مقتدر از دیدگاه امام خمینی (ره) ، تهیه و تنظیم رسول سعادتمند / ارائه دهنده سیعد فیضی مسئول کتابخانه/ این کتاب نظرات و بیانات امام خمینی (ره) را در مورد انتخابات مجلس ، شرایط و ویژگی های آن بیان می کند.

 

جهان اسلام از دیدگاه امام خمینی (ره)، تدویین : علی داستانی / ارائه دهنده توسط زینب غلامی عضو کتابخانه / این کتاب دیدگاه امام خمینی (ره) را در زمینه کشورهای اسلامی بیان می کند.

 

قلعه حیوانات ، نویسنده جورج اورول / ارائه دهنده توسط علی آریا کیا هنرمند و عضو کتابخانه / این کتاب داستانی تمثیل وار از حمله حیوانات یک مزرعه به مزرعه دار و بیرون کردن آن از مزرعه و به دست کردن مزرعه توسط حیوانات است

 

سلام بر ابراهیم ، گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی / ارائه دهنده توسط خانم عصمت غلامی کارجی ریئس اداره کتابخانه های عمومی جوین/ این کتاب حاوی نکات ناب از زندگی شهید ابراهیم هادی است.

 

هدف بزرگ ، نویسنده مهدی کاموس / ارائه دهنده مهدیه محمدی، عضو نوجوان کتابخانه/ داستان کتاب مربوط به پسری به نام غلام است که با برنامه ریزی در زندگی به موفقیت می رسد.

 

عقاید یک دلقک ، نویسنده هاینریش بل / ارائه دهنده توسط محمد حجتی نژاد، عضو کتابخانه / عقاید یک دلقک یکی از قویترین داستان های عشقی ادبیات است. که شرح حال یک دلقک می باشد.


 سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» کتابخانه ای به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب در کتابخانه ها برگزار می‌شود و در آن کتابداران، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی، به معرفی کتاب‌های موردنظر خود می‌پردازند

 

 

[ چهار شنبه 19 خرداد 1395برچسب:نشست کتوابخوان, اولین, عطاملک جوینی, فیضی سعید,

] [ 13:6 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

بخشودگی جرائم دیرکردی در ماه مبارک رمضان

اطلاعیه مهم: ضمن تبريك حلول ماه مبارك رمضان و آرزوي قبولي طاعات و عبادات، به اطلاع مي‌رساند برابر موافقت به عمل آمده، جرايم ديركرد كليه اعضاء كتابخانه‌هاي عمومي كه نسبت به بازگرداندن منابع كتابخانه تا پايان ماه مبارك رمضان اقدام نمايند، مورد بخشودگي قرار ‌مي‌گيرد.

[ چهار شنبه 19 خرداد 1395برچسب:بخشودگی جرایم؛ رمضان، کتابخانه عطاملک جوینی,

] [ 9:5 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

دعای روز اول ماه مبارک رمضان

[ سه شنبه 18 خرداد 1395برچسب:دعای، ماه رمضان,

] [ 13:1 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

برگزاری اولین نشست کتاب خوان کتابخانه ای، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

 

برگزاری اولین نشست کتاب خوان کتابخانه ای، کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب  زمان :چهارشنبه مورخ 19/03/1395 ساعت 10صبح مکان: محل کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب جهت شرکت در این نشست به مسئول کتابخانه مراجعه نمایید. به معرفی کنندگان کتاب در این نشست جوایزی از طرف کتابخانه اهدا خواهد شد.

[ سه شنبه 18 خرداد 1395برچسب:نشست کتابخوان, خردادماه, کتابخانه عطاملک جوینی, اولین,

] [ 10:59 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

14 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی را تسلیت عرض می نماییم

[ چهار شنبه 12 خرداد 1395برچسب:14 خرداد، رحلت، امام خمینی,

] [ 15:33 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

تازه های کتاب رسیده به کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ( خرداد ماه 95)

علاقمندان می توانند با مراجعه به کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب کتاب های زیر را امانت بگیرند.

 

 

 

 برای اطلاع از جزئیات کتاب ها بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

http://www.samanpl.ir/search/mylibrarysearch/Index/

[ سه شنبه 11 خرداد 1395برچسب:تازه های کتاب, کتابخانه عطاملک جوینی, خرداد ماه 95,

] [ 14:30 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]

اعلام اسامی بخشی از قبول‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی 94 نهاد

 

روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با صدور اطلاعیه‌ای از اتمام روند مراحل گزینشی بخشی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی 1394 این نهاد خبر داد و نکاتی را در این خصوص یادآور شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، این اطلاعیه با اشاره به تلاش و همکاری واحدها و کارکنان نهاد (همچون: معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، معاونت اداری و مالی، هسته گزینش، و دیگر نهادها و دستگاه‌های مسئول) ضمن انتشار اسامی جمعی از پذیرفته‌شدگان مراحل گزینشی آزمون استخدامی 1394، نکاتی را در خصوصِ شروع به کار و سایر مراحل پیش‌رو عنوان کرده است که به شرح زیر است:

1- از مجموع 542 نفر پذیرفته‌شدگان مرحله علمی که توسط معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات به معاونت اداری و مالی اعلام کرده است که تعداد 351 نفر به عنوان نفرات اصلی و 191 نفر به عنوان نفرات ذخیره جهت طی مراحل گزینشی به هسته گزینش معرفی شده‌اند.

2- از مجموع 351 نفر پذیرفته شده اصلی، رسیدگی به پرونده 109 نفر و طی مراحل گزینشی صورت پذیرفت و با اشتغال این افراد به صورت پیمانی موافقت به عمل آمد.

3- رسیدگی به پرونده 242 نفر پذیرفته شده اصلی دیگر تحت بررسی و سیر مراحل گزینش می‌باشد که پس از اعلام هسته گزینش به اطلاع خواهد رسید.

4- یادآور می‌شود پذیرفته شدگان نهایی مربوط به 22 استان (اردبیل، ایلام، آذربایجان‌غربی، بوشهر، خراسان‌جنوبی، خراسان رضوی، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، هرمزگان، همدان، البرز، کرمانشاه، فارس،کردستان و یزد) است و اسامی پذیرفته‌شدگان دیگر استان‌ها نیز متعاقباً اعلام می‌شوند.

5- اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی به همراه دعوت‌نامه‌های مربوط به حضور در نهاد و انجام مراحل اداری استخدام جهت ادارات کل استانی ارسال خواهد شد.

6- شروع به کار افراد پذیرفته شده پس از طی مراحل استخدام (دریافت مدارک، استعلامات مربوطه، اخذ تاییدیه تحصیلی، طی دوره کارآموزی و آموزش توجیهی بدو استخدام بر اساس ضوابط و مقررات مربوطه) طی بخشنامه و مکاتبات مربوطه از سوی معاونت اداری و مالی ابلاغ خواهد شد.

نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در پایان همچنین ضمن تبریک، برای کلیه پذیرفته‌شدگان در پیمودن مسیر دشوار خدمت‌رسانی در کتابخانه‌های عمومی کشور آروزی موفقیت می‌کند.

اسامی پذیرفته‌شدگان را اینجـــا ببینید.

[ چهار شنبه 5 خرداد 1395برچسب:استخدامی، آزمون نهاد، کتابخانه های عمومی، اسامی،94,

] [ 4:14 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]