نشست کتاب خوان کتابخانه ای و جمع خوانی ویژه هفته دفاع مقدس در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

نشست کتاب خوان کتابخانه ای و جمع خوانی ویژه هفته دفاع مقدس در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس در مهر ماه سال 1398  کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب اقدام به برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای و جمع خوانی  از کتاب تجاوزکه آغاز شد... تالیف محمد قاسم فروغی جهرمیاز سری کتاب های تقریظ رهبری ویژه این هفته در محل کتابخانه کرد.

در این نشست که با حضور خانم  زهرا محمدی کتابدار کتابخانه عطاملک جوینی و جمعی از اعضای کتابخانه برگزار شد. 4 عنوان کتاب معرفی شد.

 

شماکه غریبه نیستید/ نویسنده: هوشنگ مرادی کرمانی/ ارائه دهنده: معصومه نقابی/ عضو کتابخانه

 شما که غریبه نیستید" عنوان زندگینامه ی هوشنگ مرادی کرمانی، از نویسندگان بزرگ ادبیات کودکان ایران است که به صورت خاطره نویسی به ترتیب زمان به وسیله خود ایشان نوشته شده است.

بیشتر رویدادهایی که در زندگی روای پیش می آید سخت و تأثیر گذار است و سخت تر از آن ها ضربه های عاطفی است که به او وارد می شود. اما راوی در آن فضایی که فقر مادی و فقر فرهنگی به هم آمیخته است به روش های گوناگون سهم خودش را از زندگی می گیرد. با شیطنت ها و بازی هایی که گاه آزار دهنده اند به زندگی سخت و محیط یکنواخت و خسته کننده ی خود تنوع می بخشد. گاه نیز در دنیای خیال خود را ارضا می کند. خواندن و نوشتن بهترین سرگرمی اوست. او در سیرج، کرمان، یتیم خانه و ... راه و رسم زندگی را می آموزد و تسلیم شرایط نمی شود و در هر حالتی به فکر هدف خویش است. نوجوانان در همانند سازی با این نویسنده ی مشهور کشورمان می آموزند که بایستی با ناملایمات زندگی خلاقانه و فعال کنار آمد..

 

دلهره های آخرین خاکریز/ نویسنده محمد اصغر زاده/ ارائه دهنده: الهام نقابی/ عضو کتابخانه

کتاب "دلهره‌های آخرین خاکریز" روایتی از زندگی و فعالیت‌های سردار شهید محمدرضا شمس آبادی با حضور مسئولان شهری و خانواده‌های معظم شهدا در سالن اجتماعات امام خمینی (ره) سبزوار رونمایی شد.

 

حکایت دولت و فرزانگی / نویسنده:مارک فیشر/ ارائه دهنده: مریم نوروزی/ عضو کتابخانه

جملاتی مؤثر و قابل تأمل از این کتاب زا در ادامه آورده‌ام. امیدوارم بتواند تأثیری هر چند اندک در نفکر شما نسبت به زندگی داشته باشد. خوشحال میشویم که نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

“آیا فکر میکنی کسی که ۲۵۰ هزار دلار در می‌آورد، هفته‌ای ده برابر تو کار می‌کند؟ مسلماً نه!

پس اگر این شخص ده برابر تو در می‌آورد بی آنکه بیش از تو کار کند، پس باید به کاری کاملا متفاوت از کار تو سرگرم باشد. باید در کارش رازی باشد که تو یکسر از آن بی خبری.”

“بیشتر مردم می‌ترسند چیزی بخواهند، و وقتی عاقبت چیزی می‌خواهند، به اندازه کافی اصرار نمی‌کنند. این خطاست.”

” اشخاصی که صبر می‌کنند تا اوضاع و شرایط عالی از راه برسد، هرگز کاری را به انجام نمی‌رسانند. زمان مطلوب برای عمل همین حالا است.”

” زندگی می‌خواهد بداند که دقیقا از آن چه می‌خواهید. اگر چیزی نخواهید، چیزی به دست نخواهید آورد.”

یکی از خوبی‌های این کتاب این است که دعوت به اقدام واضح دارد و مخاطب خود را تشویق می‌کند تا تکنیک‌های گفته شده را عملی سازد

 

تجاوز که آغاز شد/ نویسنده: محمد قاسم جهرمی/ ارائه دهنده: زهرا محمدی/ کتابدار کتابخانه

کتاب تجاوز که آغاز شد، مجموعه ای از خاطرات مرزنشینان و رزمندگان کشورمان از چگونگی آغاز جنگ و همچنین خاطرات اسرای عراقی از چگونگی آغاز جنگ می باشد

  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 9 مهر 1398برچسب:هفته دفاع مقدس، کتابخانه عطاملک جوینی، نشست کتاب خوان، 1398,

] [ 9:28 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]