دیدار رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین با ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان جوین

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

دیدار رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین با ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان جوین

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین،. رئیس اداره کتابخانه های عمومی جوین همراه با مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب در راستای افزایش تعاملات فرهنگی با رئیس آموزش و پرورش شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

 در ابتدا خانم عصمت غلامی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین ضمن تبریک هفته معلم که گذشت  گفت: تعامل کتابخانه های عمومی با آموزش و پرورش می تواند گام بلندی در راستای افزایش عضویت در کتابخانه ها و به تبع آن افزایش سرانه مطالعه شود.

در ادامه سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی کتابخانه با مدارس سطح شهرستان از جمله نشست های کتاب خوانی مدرسه ای خواستار ارتباط و تعامل بیشتر آموزش و پرورش با کتابخانه ها شد .و افزود با تشکیل مثلث فرهنگی در شهرستان(ثبت نام بچه ها در مهد کودک ، ثبت نام در مدرسه و عضویت در کتابخانه) شاهد خیز بلند فرهنگی در بلند مدت می باشیم


در ادامه محمد رضا دلیری رئیس آموزش و پرورش شهرستان جوین ضمن تشکر از اقدامات ارزشمند اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در راستای اجرای برنامه های فرهنگی در مدارس شهرستان گفت: دغدغه مقام معظم رهبری همواره به امر کتاب و کتابخوانی نشان از اهمیت این موضوع دارد. و باید در این راستای گام های موثری برداشته شود.


در پایان هدیه فرهنگی از طرف اداره کتابخانه های عمومی شهرستان به رئیس آموزش و پرورش جوین اهدا شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 ارديبهشت 1401برچسب:آموزش و پرورش جوین، کتابخانه عطاملک جوینی نقاب,

] [ 10:29 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]