چهارمین جلسه تجمیعی انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جوین در سال 1399 برگزار شد

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

چهارمین جلسه تجمیعی انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جوین در سال 1399 برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی شد. چهارمین جلسه تجمیعی انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جوین در سال 1399، همراه با دستورکار گزارش 9 ماهه فعالیت کتابخانه عمومی شهرستان جوین  و تقدیر از انجمن برتر کتابخانه های عمومی شهرستان جوین در سطح استان در سال 1399 در محل فرمانداری برگزار شد.

حسین جمشیدی فرماندار جوین در این جلسه ضمن قدر دانی از اقدامات انجام شده توسط کتابخانه های عمومی در شرایط کرونایی ، انتخاب انجمن کتابخانه عمومی شهرستان را برای دومین سال متوالی به عنوان انجمن برتر در سطح استان نشان از توجه جدی مردم و مسئولان فهیم شهرستان به امر کتاب و کتابخوانی دانست و اینگونه اذعان نمود که در ایام کرونایی با توجه به شرایط سخت جامعه شاهد فعالیت های خوب کتابخانه ها در امر ترویج کتاب بودیم که این مهم با مدیریت کتابخانه های عمومی شهرستان جوین توسط خانم غلامی و تلاش مسئولان کتابخانه های عمومی شادروان مسروی حکم آباد؛ عطاملک جوینی نقاب و فرهنگ رازی محقق گردید . در ادامه مسئولان کتابخانه های عمومی  اهم گزارش اقدامات 9 ماهه سال 1399 خود را برای حاضران در جلسه بیان کردند.

در ادامه جناب آقای جمشیدی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جوین ضمن تاکید بر همکاری آموزش و پرورش و اداره فرهنگ و ارشاد با اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ،  از تمامی ادارت فرهنگی خواست طرح حلقه اتصال مردم با کتابخانه های عمومی با مردم را تسهیل کنند.

در پایان قرار شد ادارات مربوطه به طرح ساخت فیلم کوتاه در زمینه  نهادیه سازی امر وقف در ساخت کتابخانه و اهمیت کتاب و نقش کتابدار در زندگی مردم که فیلم نامه آن توسط آقای سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب نوشته شده مساعدت های لازم را هم در جهت اخذ مجوز و هم در تامین اعتبار مالی مبذول نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 23 دی 1399برچسب:انجمن کتابخانه ها, شهرستان جوین, چهارمین, 1399,

] [ 13:33 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]