کتابهای مفید پیرامون ازدواج

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

کتابهای مفید پیرامون ازدواج

آگاهانه ازدواج کنید،عاقلانه زندگی کنید

شاید بتوان گفت بهترین و جامعترین و کاربردی ترین کتابی که تاکنون در زمینه خواستگاری و شناسایی همسر و مسائل قبل از ازدواج منتشر شده است کتاب «مطلع مهر» آقای دکتر امیرحسین بانکی پورفرد است که از سوی انتشارات حدیث راه عشق اصفهان عرضه شده است. این کتاب به صورت بسیار جامعی غالب سئوالات را در این زمینه جواب می دهد.

علاوه بر این کتاب، مطالعه اجمالی کتابهای «انتخاب همسر» آیت الله امینی (موسسه بوستان کتاب قم) و «گلبرگ زندگی» گفتگوهای تلویزیونی حجت الاسلام حسین دهنوی(خادم الرضا(ع) قم) و «دانستنی های ازدواج در هفت جلسه» نوشته خانم مریم ادیب(مدرسه قران و عترت دانشگاه تهران) هم مفید واقع می شود.

پیشنهاد می شود که علاوه بر مطالعه کتاب در این زمینه، محصولاتی دیگر در این زمینه مثلاً سخنرانی ها و کتابهایی از دکتر علی قائمی، دکتر غلامعلی افروز، دکتر گلزاری و نرم افزارهای آموزشی استاد حسین دهنوی، حجت الاسلام معمار منتظرین، حجت الاسلام فلاح (مدرسه معصومیه قم)، استاد اصغر طاهرزاده و برخی از شماره های ماهنامه «سپیده دانایی»(به مدیر مسئولی دکتر گلزاری) نیز دریچه های جدیدی در این خصوص برای فرد باز می کنند و خصوصاً مطالعه فصل «ازدواج ، تولدی دیگر» از کتاب «زن آن گونه که باید باشد» استاد طاهرزاده(انتشارات لب المیزان) پیشنهاد می شود که کتاب اخیر، نگاه عرفانی و ملکوتی به ازدواج را تشریح می کند.

برای بعد از مراسم خواستگاری و عقد پیشنهاد می شود کتابهایی چون «خانواده در اسلام»(انتشارات شفق قم) و «اخلاق در خانه» ( مباحث استاد حسین مظاهری در 2 جلد منتشره از سوی نشر اخلاق قم)، سیره نبوی(جلد چهارم سیره نبوی) استاد مصطفی دلشاد تهرانی، «همسر داری» آیت الله امینی(موسسه بوستان کتاب قم)، «اخلاق خانوادگی از دیدگاه پیامبر اعظم(ص) دکتر سید محمد شفیعی(دفتر نشر معارف قم) و ... با همسرتان و به صورت دو نفری مطالعه شود و مطالب آن به مباحثه گذاشته شود.

گفتنی است غالب کتابهای فوق در کتابخانه عطاملک جوینی موجود می باشد و علاقه مندان می توانند جهت امانت گرفتن کتاب به کتابخانه مراجعه فرمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 12 تير 1392برچسب:کتابهای ازدواج,ازدواج آگاهانه,کتابخوانی و ازدواج,کتابخانه عطاملک جوینی,,

] [ 14:6 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]