جلسه هم اندیشی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی با مسئولان مهد کودک های شهرستان جوین

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

جلسه هم اندیشی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی با مسئولان مهد کودک های شهرستان جوین

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین، در راستای پیشبرد فرهنگ کتاب و کتابخوانی در  سنین کودکی، سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب با حضور در اداره بهزیستی با مسئولان مهد کودک های شهرستان جوین به گفتگو و تعامل نظر پرداخت.

 

سعید فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی نقاب ضمن اعلام این خبر افزود: عادت به مطالعه غالبا در سنین کودکی شکل می گیرد و نهادینه کردن این عادت در کودکان باعث می شود آنها در بزرگسالی نیز به کتاب و کتاب خوانی علاقمند باشند. بدین منظور آقای سعید فیضی مسئول کتابخانه عطاملک جوینی طی 7 سالی که در کتابخانه مشغول کار است  با مشاهده و صحبت با والدینی که از کودکی فرزندان خود را به عضویت کتابخانه درآورده اند و ثاثیر مثبتی که مطالعه و خواندن کتاب های غیر درسی (داستان، قصه، علمی، تخیلی و...) هم در بهبود رفتاری و هم در پیشرفت تحصیلی فرزندان آنها در مدرسه داشته و با جمع آوری کارنامه درسی کودکان  و نوجوانی که از سنین پایین  عضو کتابخانه بوده اند . سعی در این دارد تا با جلساتی که قرار است با حضور والدین کودکان در مهد کودک ها و طی هماهنگی که با اداره آموزش و پرورش شهرستان جوین صورت گرفته در مدارس ابتدایی برگزار گردد . این مهم را بیش از پیش از طریق ارائه فایل پاورپوینت(مقالات و کتاب های درباره اهمیت مطالعه، بررسی کارنامه تحصیلی اعضای فعال و کتاب خوان کتابخانه، و ...) و نشان دادن کلیپ های تصویری درباره اهمیت کتاب و کتاب خوانی برای والدین یادآوری کند.

وی افزود: برگزاری چنین جلساتی با والدینی که فرزند مهد کودکی و محصل در مقطع ابتدایی دارند، می تواند به صورت تلنگری این نکته را یادآوری کند که در کنار مدرسه  و مهد کودک آشنا نمودن آنها با کتابخانه به عنوان مکانی برای ساخت زیربنای تفکر و آینده کودکان  می تواند باعث انقلاب فرهنگی در سطح شهرستان شود، یعنی هر کودک در کنار مدرسه و مهد کودک در کتابخانه حضور پیدا کند و از منابع کتابخانه به عنوان غذای روح تغذیه کند.

 این یعنی آغاز پیشرفت در تمام زمینه ها و ساخت آینده بهتر برای همه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 بهمن 1398برچسب:جلسه، هم اندیشی، فرهنگی، سعید فیضی، مهد کودک ها، اداره بهزیستی,

] [ 15:28 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]