پیام فرماندار محترم شهرستان جوین در رابطه با نهمین دوره مسابقات کتابخوانی جشنواره رضوی

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

پیام فرماندار محترم شهرستان جوین در رابطه با نهمین دوره مسابقات کتابخوانی جشنواره رضوی

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین. فرماندار محترم شهرستان جوین در پیامی جشنواره کتابخوانی رضوی را در حقیقت بهانه‌ای برای آشنایی و گسترش فرهنگ رضوی با ابزار مطالعه و خواندن دانست

متن پیام فرماندار جوین بدین شرح است:

 ائمه معصومین به عنوان رهبران تشیع، با وجود مخالفت حاکمان عصر خود، بیشترین هدایت فکری و فرهنگی را بر عهده داشته و با ترسیم خط مشی و سیاست‌گذاری‌های فرهنگی، بیشتر از هر کسی دیگری، در رشد و بالندگی جامعه تاثیر داشته‌اند. این بزرگواران با بازتولید فرهنگ اسلامی به ویژه فرهنگ تشیع نقش مهمی را در پدید آمدن تمدن بزرگ اسلامی ایفا کرده‌اند.

در این میان زندگی امام رضا(ع)، به سبب شرایط  ویژه سیاسی، فرهنگی و علمی آن دوران، ویژگی‌هایی دارد که آن حضرت را از دیگر معصومان متمایز می‌کند.

در این راستا نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی را به وجود آورده است که ضمن بیان ابعاد مختلف شخصیتی آن حضرت به ویژه سیره فرهنگی ایشان، به مهمترین شاخص فرهنگی جامعه ما یعنی «مطالعه مفید» و «خواندن» نیز پرداخته شود.

جشنواره کتابخوانی رضوی در حقیقت بهانه‌ای برای آشنایی و گسترش فرهنگ رضوی با ابزار مطالعه و خواندن است و امید است، این جشنواره که با همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حال برگزاری است با استعانت از آن امام همام، باعث بسط و گسترش بهترین معروف و پسندیده‌ترین عمل یعنی «کتابخوانی» گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 19 خرداد 1398برچسب:جشنواره رضوی، نهمین دوره، ، پیام فرماندار,

] [ 13:6 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]