دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جوین، همراه با معرفی کتاب حماسه حسینی برگزار شد.

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جوین، همراه با معرفی کتاب حماسه حسینی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی جوین، دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جوین با محوریت ارائه گزارش عملکرد شش ماهه اول سال 1396 اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در محل سالن همایش های فرمانداری برگزار شد.
در ابتدای جلسه جناب آقای جمشیدی فرماندار محترم شهرستان جوین مطالبی در باب اهمیت کتاب و مطالعه و راهکارهای بالا بردن میزان عضویت در کتابخانه های عمومی جوین مطالبی را عنوان فرمودند..

در ادامه خانم غلامی  رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن قرائت دستور جلسه ، گزارش عملکرد شش ماهه اول سال 1396 اداره کتابخانه های عمومی شهرستان را بیان فرمودند و در ادامه صحبت های خود نکاتی را در مورد اهمیت انجمن خیرین کتابخانه ساز و راهکارهای تقویت این انجمن را برای حاضرین در جلسه شرح دادند.

و در ادامه با توجه به ایام سوگواری امام حسین (ع) آقای فیضی مسئول کتابخانه عمومی عطاملک جوینی کتاب حماسه حسینی استاد شهید مرتضی مطهری را در این جلسه معرفی کردند. 

از مهم ترین مباحث مطرح شده در این جلسه ارائه راهکار برای بالا بردن میزان عضویت کتابخانه های عمومی شهرستان و تقویت انجمن خیرین کتابخانه ساز  و برسی تفاهم نامه نهاد کتابخانه های عمومی کشور با انجمن علمی و آفرینش های هنری معلولان ایران و بومی سازی آن در شهرستان جوین بود..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 12 مهر 1396برچسب:حلسه انجمن, دومین, 96 , جوین,

] [ 13:32 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]