برگزاری اولین نشست کتاب خوان کتابخانه ای در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

برگزاری اولین نشست کتاب خوان کتابخانه ای در کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی جوین، نشست کتاب خوان خرداد ماه کتابخانه عمومی عطالملک جوینی با حضور جمعی از اعضای کتابخانه مسئول کتابخانه و رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین برگزار شد.
در این نشست7 عنوان کتاب به شرح ذیل معرفی گردید.

 

اعترافات غلامان ، نویسنده: حمید رضا شاه آبادی/ ارائه دهنده توسط سبحان اعتماد فرد ، عضو نوجوان کتابخانه/ داستان کتاب مربوط به دوران ولایتعهدی امام رضا (ع)  در زمان مامون می باشد.

 

نماینده شایسته و مجلس مقتدر از دیدگاه امام خمینی (ره) ، تهیه و تنظیم رسول سعادتمند / ارائه دهنده سیعد فیضی مسئول کتابخانه/ این کتاب نظرات و بیانات امام خمینی (ره) را در مورد انتخابات مجلس ، شرایط و ویژگی های آن بیان می کند.

 

جهان اسلام از دیدگاه امام خمینی (ره)، تدویین : علی داستانی / ارائه دهنده توسط زینب غلامی عضو کتابخانه / این کتاب دیدگاه امام خمینی (ره) را در زمینه کشورهای اسلامی بیان می کند.

 

قلعه حیوانات ، نویسنده جورج اورول / ارائه دهنده توسط علی آریا کیا هنرمند و عضو کتابخانه / این کتاب داستانی تمثیل وار از حمله حیوانات یک مزرعه به مزرعه دار و بیرون کردن آن از مزرعه و به دست کردن مزرعه توسط حیوانات است

 

سلام بر ابراهیم ، گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی / ارائه دهنده توسط خانم عصمت غلامی کارجی ریئس اداره کتابخانه های عمومی جوین/ این کتاب حاوی نکات ناب از زندگی شهید ابراهیم هادی است.

 

هدف بزرگ ، نویسنده مهدی کاموس / ارائه دهنده مهدیه محمدی، عضو نوجوان کتابخانه/ داستان کتاب مربوط به پسری به نام غلام است که با برنامه ریزی در زندگی به موفقیت می رسد.

 

عقاید یک دلقک ، نویسنده هاینریش بل / ارائه دهنده توسط محمد حجتی نژاد، عضو کتابخانه / عقاید یک دلقک یکی از قویترین داستان های عشقی ادبیات است. که شرح حال یک دلقک می باشد.


 سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» کتابخانه ای به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب در کتابخانه ها برگزار می‌شود و در آن کتابداران، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی، به معرفی کتاب‌های موردنظر خود می‌پردازند

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 19 خرداد 1395برچسب:نشست کتوابخوان, اولین, عطاملک جوینی, فیضی سعید,

] [ 13:6 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]