نحوه ارائه مدارک داوطلبان دعوت شده به گزینش آزمون استخدامی سال 94 نهاد

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

نحوه ارائه مدارک داوطلبان دعوت شده به گزینش آزمون استخدامی سال 94 نهاد

 

معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات نهاد در اطلاعیه‌ای نحوه تحویل مدارک داوطلبان دعوت شده به گزینش آزمون استخدامی سال 94 نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات در اطلاعیه‌ای با اشاره به تحویل مدارک داوطلبان دعوت شده به گزینش آزمون استخدامی سال 94 نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آورده است: «به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی سال 94 نهاد کتابخانه‌ها که در کارنامه آزمون آنها عبارت "دعوت به گزینش" درج شده است می‌رساند، ضروریست مدارک ذکر شده در ادامه این اطلاعیه را شخصاً از تاریخ 94/09/30 لغایت 94/10/09 به واحد حراست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مورد تقاضای خود برای استخدام تحویل دهند.»

طبق این اطلاعیه، مدارک مورد نیاز اعلام شده عبارتند از: 

1) اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه

2) اصل کارت‌ ملی و کپی از دو طرف آن

3) اصل و کپی مدرک فراغت از تحصیل و یا گواهی‌موقت

4) اصل و کپی کارت پایان‌خدمت و یا گواهی‌ معافیت قانونی دائم برای آقایان

5) چهار قطعه عکس 4×3 جدید و پشت نویسی‌شده

6) گواهی معتبر مبنی بر ایثارگری برای داوطلبانی که بر اساس سهمیه ایثارگران دعوت به گزینش شده‌اند.

7) گواهی معتبر حضور در جبهه‌های حق علیه باطل که مبنی بر حداقل شش ماه حضور داوطلبانه خود داوطلب یا همسر و یا والدین وی در جبهه باشد، برای داوطلبانی که بر اساس سهمه رزمندگان دعوت به گزینش شده‌‍اند.

8) گواهی معتبر سابقه کار برای داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام‌وقت در دستگاه‌های اجرایی از تاریخ 1357/11/22به خدمت اشتغال داشته‌اند و به میزان مدت خدمت غیررسمی آنها به حداکثر سن آنها افزوده شده است.

9) مدارک معتبر مربوط به تأیید بومی بودن (برای آقایان در سطح استان مورد تقاضا برای خدمت و برای خانم‌ها در سطح شهرستان مورد تقاضا برای خدمت) که می‌بایست شامل یکی از موارد ذیل باشد: 

الف ـ اصل و کپی شناسنامه داوطلب یا همسر وی برای داوطلبانی که شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان مورد تقاضا برای استخدام یکی است.

ب ـ برای داوطلبانی که همسر یا فرزند کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) هستند و شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین یا همسر داوطلب با شهرستان یا استان مورد تقاضا برای استخدام یکی ‌باشد، می‌بایست گواهی معتبر از سازمان یا ارگانی که همسر داوطلب یا والدین داوطلب در آن مشغول به خدمت هستند و یا از آن بازنشسته شده‌اند، ارائه شود.

ج ـ گواهی معتبر مبنی بر تحصیل داوطلب در استان و یا شهرستان محل تقاضا برای داوطلبانی که حداقل چهار سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) خود را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان و یا استان مورد تقاضا برای استخدام طی کرده‌اند.

د ـ گواهی معتبر در خصوص پرداخت بیمه به مدت حداقل چهار سال، برای داوطلبانی که خود داوطلب یا پدر یا مادر و یا همسر وی، حداقل چهار (4) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان مورد تقاضا برای استخدام را دارند.

معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات در پایان این اطلاعیه خاطرنشان کرده است:‌ «لازم به ذکر است در صورت ناقص بودن مدارک تحویلی و یا هرگونه مغایرت مدارک با مفاد مندرج در آگهی استخدام نهاد، دعوت به گزینش داوطلب کان لم یکن تلقی خواهد شد.»

گفتنی است نتایج آزمون استخدامی سال 1394 نهاد کتابخانه‌‎های عمومی کشور اواسط آبان‌ماه گذشته از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام شد.

لازم به یادآوری است، هرگونه اطلاع‌رسانی در این خصوص تنها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر می‌شود.

نشانی ادارات کل استانی کتابخانه‌های عمومی کشور را اینجا ببینید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 آذر 1394برچسب:استخدام، گزینش ، نهاد کتابخانه ها,

] [ 16:38 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]