حضور دبیرکل نهاد در برنامه «طلوع دانش» شبکه چهارم سیما

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

حضور دبیرکل نهاد در برنامه «طلوع دانش» شبکه چهارم سیما

 

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در برنامه «طلوع دانش» شبکه چهار سیما حضور خواهد یافت و در دو بخش با موضوع «تمدن ایرانی و اسلامی را بهتر بشناسیم» و «فوائد مطالعه و معرفی کتاب» صحبت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ساعت 8 روز دوشنبه شانزدهم آذر در برنامه «طلوع دانش» شبکه چهارم سیما حضور یافته و در دو بخش؛ «تمدن ایرانی و اسلامی را بهتر بشناسیم» و « فوائد مطالعه و معرفی کتاب» صحبت خواهد کرد.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تاکنون در دو قسمت از برنامه «طلوع دانش» شبکه چهارم سیما حضور یافته است. مختارپور در هر برنامه به بررسی وضعیت کتاب و کتابخوانی در ایران می‌پردازد و از موانعی که باعث می‌شود افراد میل کمتری به کتابخوانی داشته باشند سخن می‌گوید. ذکر فواید مطالعه، آداب و تکنیک‌های مطالعه از دیگر بخش‌های صحبت‌های او در برنامه طلوع دانش است.

علاقمندان می‌توانند دوشنبه‌ها ساعت 8 صبح برنامه طلوع دانش را از شبکه چهار مشاهده کنند و یا با مراجعه به صفحه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سایت آپارات (اینجا) به تماشای صحبت‌های دبیرکل نهاد بنشینند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 آذر 1394برچسب:شبکه 4، طلوع دانش، دبیرکل نهاد,

] [ 16:42 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]