«مدرسه اینترنتی خواندن» افتتاح شد

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

«مدرسه اینترنتی خواندن» افتتاح شد

 

مراسم آغاز به کار «مدرسه اینترنتی خواندن» با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی تهران (پارک‌شهر) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نخستین دوره «مدرسه اینترنتی خواندن» با حضور علیرضا مختارپور، دبیر‌کل نهاد؛ دکتر مهردخت وزیرپور کشمیری، مشاور دبیرکل؛ امین متولیان، معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات؛ جمعی از مدیران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و اهالی رسانه، صبح امروز، دوشنبه 9 آبان در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی تهران (پارک شهر) برگزار شد.

«مدرسه اینترنتی خواندن» با توجه نامگذاری سال 1395 به نام سال «خواندن» از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در راستای تلاش جهت آشنایی و الفت بیشتر کتابداران با «خواندن» و به اشتراک گذاشتن تجربه‌ها، مطالعات و پژوهش‌ها و همچنین ایجاد محلی برای آموختن، دانستن فردی و جمعی و همگامی ذهنی کتابداران برای فعالیت در عرصه خواندن، راه‌اندازی شده است.

ارائه طیف وسیعی از برنامه‌‏ها و محتواهای دانشی و مهارتی در حوزه‌‏ها و موضوعات مختلف، هزینه‌های کم آموزشی، برطرف شدن محدودیت‌ها و تسهیل شرایط شرکت در دوره‌های آموزشی، امکان تنظیم زمان آموزش متناسب با شرایط هر شرکت کننده، امکان برقراری تعامل میان فراگیران و آموزندگان، ایجاد تمرکز و فرصت بیشتر برای آموختن، یادگیری مهارت‌های گوناگون در کنار آموزش‌های اصلی و نزدیک شدن به آشنایی با دانش و مهارت خواندن از جمله اهداف مدرسه اینترنتی خواندن است.

گفتنی است در پایان این جلسه، علیرضا مختارپور به عنوان نخستین شرکت‌کننده «مدرسه اینترنتی خواندن» در این سامانه نام‌نویسی کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 آذر 1394برچسب:مدرسه، اینترنتی، خواندن، نهاد کتابخانه ها,

] [ 17:8 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]