پیام تسلیت دبیرکل نهاد درپی فاجعه مصیبت‌بار منا

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

پیام تسلیت دبیرکل نهاد درپی فاجعه مصیبت‌بار منا

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور درپی فاجعه مصیبت‌بار منا، این حادثه اندوه ‏بار را به نمایندگی از تمامی کارمندان و کتابداران نهاد تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور درپی فاجعه مصیبت‌بار منا، در پیامی به نمایندگی از سوی کارمندان و کتابداران نهاد، این حادثه اندوه‏ بار را به ساحت مقدس و نورانی حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله ‏العالی) و بازماندگان تسلیت و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل و برای مفقودین نیز صحت و سلامت و بازگشت به آغوش وطن و خانواده مسئلت کرد.

متن کامل پیام دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به شرح زیر است: 

إنّا لله و إنّا إلیهِ رَاجعُون

... وَ مَن یَخرُج مِن بَیتِه‌ مُهاجِراً اِلَی‌ اللهِ وَ رَسولِه‌ ثُمَّ یُدرِکهُ المَوتُ فَقَد وَقَعَ اَجرُه‌ُ عَلَی الله ...

... و هرکس [به قصد] مهاجرت در راه خدا و پیامبر او، از خانه‌اش به درآید، سپس مرگش دررسد، پاداش او قطعاً بر خدا است ...
                                                                                                                                (نساء/100)

امروز فاجعه مصیب‏ بار منا در حالی رخ می‌دهد که آل‌سعود که از آبشخور فکری و عملی آمریکایی و اسرائیلی تغذیه می‏ شود، در ماه حرام در منطقه به ترکتازی تروریستی خود در قبال مردم مظلوم یمن ادامه می‏ دهد و با به یدک کشیدن نام پرده ‏داری حرمین شریفین، با بی‌تدبیری و بی ‏لیاقتی و سوء مدیریت جان صدها مسلمان را در حرم امن الهی به مخاطره می ‏اندازد و آنان که خود را سردمدار جامعه جهانی می ‏نامند سکوت کرده و هیچ اقدام عملی در محکومیت نوادگان ابی ‏سفیان انجام نمی ‏دهد.

این مصیبت عظما قلب هزاران مسلمان در سراسر عالم را به درد آورد و در کشور اسلامی ‏مان ایران نیز صدها خانواده عزادار و چشم های بی‏ شماری دل‏ نگران و چشم ‏انتظار مفقودین و مجروحین خود شدند.

اینجانب به نمایندگی از سوی تمامی کارمندان و کتابداران نهاد کتابخانه ‏های کشور این حادثه اندوه‏بار را به ساحت مقدس و نورانی حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‏ العالی) و همه بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل و برای مفقودین این حادثه صحت و سلامت و بازگشت به آغوش وطن و خانواده از درگاه احدیت مسئلت دارم. 

و من الله التوفیق
دبیرکل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 7 مهر 1394برچسب:فاجعه من, مختارپور, دبیر کل, نهاد, تسلیت,

] [ 12:59 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]