انتشار اطلاعيه آزمون استخدامي نهاد کتابخانه ها در هفته اول خردادماه

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

انتشار اطلاعيه آزمون استخدامي نهاد کتابخانه ها در هفته اول خردادماه

 

به گزارش لیزنا، عليرضا مختارپور دبیرکل نهاد متابخانه های عمومی،  در یادداشت بيست و چهارم خود ضمن اشاره به برگزاري دومين نشست هم انديشي اساتيد كتابداري و مسئولان نهاد در روز دوشنبه بيست و يكم ارديبهشت و تاكيد بر همكاري گسترده ميان نهاد، دانشگاه ها و هيات هاي علمي رشته كتابداري (علم اطلاعات و دانش شناسي) ابراز اميدواري كرد آثار مثبت و نتايج اين هم انديشي بزودي در كتابخانه هاي عمومي ديده شود.

 اطلاعيه آزمون استخدامي نهاد در هفته اول خردادماه از طريق سازمان سنجش كشور منتشر می شود

 وي در ادامه با اشاره به آزمون استخدامي نهاد در سال جاري يادآور شد: اطلاعيه آزمون استخدامي نهاد در هفته اول خردادماه از طريق سازمان سنجش كشور منتشر و نيروهاي جديد از طريق اين آزمون و از ميان فارغ التحصيلان رشته كتابداري استخدام خواهند شد.

 مختارپور همچنين در ادامه متذكر شده است: «كتابداران و همكاران انجمني و روستايي نيز در صورت داشتن مدرك تحصيلي كتابداري و با در نظر گرفتن امتياز بر اساس سابقه خدمت در نهاد، در اين آزمون شركت خواهند كرد. ضمن آنكه كتابداراني كه به دليل دارا نبودن مدرك تحصيلي امكان شركت در اين آزمون را پيدا نكنند يا در آزمون شركت كرده و موفق به قبولي نشوند همچنان در نهاد مشغول به خدمت خواهند بود و به هيچ وجه امنيت شغلي آنان مورد خدشه واقع نخواهد شد.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394برچسب:آزمون استخدامی؛ نهاد؛ کتابخانه ها, عطاملک جوینی,

] [ 9:15 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]