پیام تبریک دبیرکل به مناسبت 22بهمن و دعوت از کتابداران برای حضور در راهپیمایی

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

پیام تبریک دبیرکل به مناسبت 22بهمن و دعوت از کتابداران برای حضور در راهپیمایی

علیرضا مختارپور در آستانه فرا رسیدن بیست و دوم بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تبریک این روز، از کتابداران و اهالی فرهنگ برای حضور در راهپیمایی این روز بزرگ تاریخی ملت ایران دعوت به عمل آورد.

 

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، متن پیام دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به شرح زیر است:

به نام آنکه جان را روشنی داد

کتابداران و همکاران عزیز و گرامی؛

فرا رسیدن بیست و دوّم بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به شما تبریک و تهنیّت می ­گویم. روز بیست و دوم بهمن برای ملّت ما و در طول تاریخ حیات این ملّت روز پایان دوران سرافکندگی و وابستگی و تحقیر و سلطة مستکبران جهانی و مستبدان داخلی و روز آغاز دوران آزادی و عزّت و سربلندی و افتخار و حرکت به سمت قلّه ‏های سعادت بود.

در آن روز تاریخی خداوند متعال نعمت خود را بر ملّت ما تمام و تکمیل کرد.

این خصوصیّات ممتاز باعث شده تا ملّت قهرمان و آزادة ایران این روز را روز خود بدانند و در طول تمامی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی در هر شرایط سیاسی، اجتماعی و جغرافیایی بدون در نظر گرفتن شرایط دشوار جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدّس، یا سختی ­های ناشی از تحریم­ های اقتصادی و حتّی دارویی که نشان ­دهنده ­ی عمق کینه­ ورزی مستکبران با ملّت ایران است، یا شرایط برف و باران در برخی سالها؛ یکپارچه و همدل و همزبان به خیابانها بیایند و مردمی بودن و افتخارآمیز بودن انقلاب خود و بنیانگذار عزّت آفرین آن حضرت امام خمینی (ره) و تکریم شهدای راه انقلاب و حفظ نظام جمهوری اسلامی را به تمامی جهانیان نشان دهند. به تعبیر بسیار عمیق و دقیق حضرت آیت ­الله العظمی خامنه ­ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی «راهپیمایی بیست و دوّم بهمن مظهر اقتدار ملّی است، نشان­ دهنده عزم عمومی ملّت ایران است. مظهر همان چیزی است که هر دشمنی را در هر حدّ و اندازه­ای از اقتدار نظامی و تواناییهای تبلیغاتی و سیاسی، مرعوب می ­کند.»

وعدة دیدار همة ملّت آزاده و سرافراز ایران و تمامی شما کتابداران و اهالی فرهنگ در روز بیست و دوّم بهمن در بزرگترین روز تاریخی ملّت ایران در اجتماعی به وسعت تمامی سرزمین مقدّس ایران.

                                                                                                    علیرضا مختارپور

                                                                                                       دبیرکل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب:22 بهمن، مختارپور,

] [ 13:16 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]