لزوم مراجعه همکاران سراسر کشور به سامانه فراگیر آموزش و تکمیل اطلاعات فردی

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

لزوم مراجعه همکاران سراسر کشور به سامانه فراگیر آموزش و تکمیل اطلاعات فردی

تمامی همکاران نهادی که تاکنون وارد سامانه فراگیر آموزش نشده و یا اطلاعات مورد نیاز را تکمیل نکرده‌اند، هر چه سریعتر با مراجعه به این سامانه و تکمیل اطلاعات، امکان بهره‌مندی از مزایا و خدمات آموزشی برای خود را فراهم کنند.

 

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در ادامه انتشار اطلاعیه اداره کل پژوهش و نوآوری نهاد در بیست و چهارم دی (اینجا) در خصوص لزوم مراجعه همکاران به سامانه فراگیر آموزش و تکمیل اطلاعات فردی، مجدداً از تمامی همکاران سراسر کشور که تاکنون وارد سامانه مذکور نشده یا اطلاعات مورد نیاز را تکمیل نکرده‌اند درخواست می شود هر چه سریعتر با مراجعه به سامانه فراگیر آموزش و تکمیل اطلاعات، امکان بهره‌مندی از مزایا و خدمات آموزش را برای خود فراهم کنند.

بر این اساس لازم است همکاران گرامی با مراجعه به آدرس اینترنتی اداره آموزش و توانمندسازی به نشانی AMOOZESH.IRANPL.IR مراجعه و پس از انتخاب صفحه سامانه فراگیر آموزش، با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور به صفحه شخصی خود وارد شده و ضمن مطالعه اخبار و اطلاعیه‌های موجود، مراحل زیر را مورد توجه و اقدام قرار دهند:

1. برای ارسال تصویر پرسنلی، ‌شماره تلفن همراه و نشانی رایانامه (ایمیل) قسمت اطلاعیه‌ها و اخبار را انتخاب کنند و پس از مطالعه موارد مذکور نسبت به ارسال موارد ذکر شده اقدام نمایند.

2. کاربرگ ارزشیابی‌ آموزش‌های برگزار شده در سال 1392، در سامانه قرار دارد که مقتضی است همکاران گرامی پس از انتخاب گزینه ارزیابی، فرم‌های ارزشیابی را تکمیل و ذخیره کنند.

3. همکارانی که رمز ورود خود به سامانه را از یاد برده‌اند می‌توانند با انتخاب گزینه مربوط (رمز خود را فراموش کرده‌ام)، نشانی ایمیل خود را وارد کنند تا اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز ورود برایشان ارسال شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 6 بهمن 1393برچسب:آموزش,

] [ 16:46 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]