حسین اکبری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی شد.

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

حسین اکبری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی شد.

 

 

 

 به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، حسین اکبری طی حکمی از سوی علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی منصوب شد.

گفتنی است اکبری پیش از این سابقه فعالیت به عنوان قائم مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین معاون میراث فرهنگی استان خراسان رضوی را در کارنامه کاری خود داشته است.

مراسم تودیع امیرالله شمقدری مدیرکل سابق و معارفه حسین اکبری مدیرکل جدید کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی نیز صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا واحدی معاون امور استان ها، مجلس و مشارکت های نهاد و رمضانعلی محسنی مدیرکل امور استان ها و انجمن های نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار شد.

معاون امور استان ها، مجلس و شهرداری های نهاد کتابخانه های عمومی کشور همچنین ضمن اشاره به رزومه فعالیتی، تخصصی جناب آقای  حسین اکبری اعلام کرد و گفت  دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در طی ایشان را به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی تعیین نموده اند و امید آنست تا مراتب خدمت رسانی فرهنگی در این استان با رشد و شکوفایی همراه شود.

 شایان ذکر است این مقام مسئول توجه به وضعیت کتابداران، رفاه نسبی ایشان، آموزش های ضمن خدمت، برگزاری منظم جلسات انجمن استان و شهرستانها و همچنین همکاری و همدلی با ارگانها و دستگاههای اجرایی استان را از جمله مطالبی خواند که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین واحدی از محمد آصفی یزدی نماینده شورای اسلامی شهر  مشهد مقدس و در خصوص حمایت و اعلام آمادگی ایشان برای همکاری با نهاد کتابخانه های عمومی از این اقدام شایسته تقدیر و قدرشناسی کرد.

 شایان ذکر است ، پس از قرائت متن لوح های قدردانی و انتصاب در حضور مدعوین از زحمات امیرالله شمقدری مدیرکل پیشین کتابخانه های عمومی استان تقدیر و حسین اکبری به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی منصوب شد.

 گفتنی است در این مراسم، نماینده استاندار، مدیران کل امور استان ها، مجلس و شهرداری های نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، امور اجتماعی استانداری، ارشاد اسلامی و نماینده شورای اسلامی شهر حضور داشتند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 16 آذر 1393برچسب:آقای اکبری , مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی,

] [ 16:30 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]