یاداشت شماره 15 دبیر کل محترم نهاد کتابخانه های عمومی

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

یاداشت شماره 15 دبیر کل محترم نهاد کتابخانه های عمومی

     به نام آن که جان را روشنی داد

کتابداران وهمکاران عزیز و گرامی

با سلام؛

1- فرا رسیدن هفته ی بسیج را به شما عزیزان و به خصوص به بسیجیان سراسر کشور تبریک می گویم. رهبر معظّم انقلاب اسلامی در بیانات اخیرشان دو ویژگی مهم را به عنوان پشتوانه ی فکری بسیج فرمودند اول احساس مسئولیّت و دوم بصیرت و روشن بینی. امیدوارم این دو ویژگی در میان تمامی کتابداران و همکاران عزیز و آحاد ملّت ایران که به تعبیر معظّم له همه بسیجی محسوب می شوند بروز و ظهوری کامل داشته باشد.

 

2- همچنین وظیفه ی خود می دانم از همه ی عزیزانی که در سراسر کشور که در برگزاری هر چه بهتر هفته ی کتاب، کتابخوانی و کتابدار سال جاری مشارکت کرده و موجب شدند تا مراسمی متفاوت و مقبول تر از سال های قبل برگزار شود تشکّر و تقدیر کنم.

3- در اهدای هدیّه ی نهاد به برخی همکاران مأمور و برخی عزیزان در معدودی از استان ها (مجموعاً دویست نفر) مشکلاتی به وجود آمد که باعث تأخیر در این امر شد که هنوز هم در موارد محدودی این تأخیر ادامه یافته. حقیر از همه ی این عزیزان عذرخواهی می کنم و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات اجرایی برطرف شود. در هر حال در این گونه پرداخت ها با توجّه به محدودیّت های مالی، احتمال تأخیر وجود دارد.

4- خوشبختانه اوّلین اطّلاعیّه های آزمون منتشر شد و استقبال خوبی از سوی متقاضیان به عمل آمده. در هفته ی جاری برخی از متون منابع که امکان اشتراک گذاری آنها وجود دارد در پرتال نهاد قرار خواهد گرفت.

و در طول ده روز آینده اطّلاعیّه های بعدی آزمون منتشر می شود و تصمیماتی درباره ی افزایش سن متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد و ... اعلام خواهد شد.

امیدوارم آزمون سال جاری به دور از هر گونه ابهام و حاشیه و منطبق با ضوابط دقیق و با رعایت عدالت و انصاف برگزار شود. ان شاءالله.

5- درباره ی افزایش حقوق نیروهای عزیز خدماتی در روزهای آینده بخشنامه ای توسط معاونت اداری مالی نهاد به تمامی استان ها ابلاغ می شود که مجاز به افزایش میزان قرارداد این عزیزان حداکثر تا 20% می باشند.

6- با توجّه به عدم افزایش حقّ مسئولیّت در سال های اخیر بزودی بخشنامه ای توسط معاونت اداری مالی نهاد درباره ی میزان و نحوه ی پرداخت حقّ مسئولیّت در رده های مختلف ابلاغ می شود.

7- از طریق پیام یکی از کتابداران عزیز مطّلع شدم که تعداد معدودی از سربازان وظیفه ی کشور به صورت سرباز فرهنگی در برخی شهرها به خدمت مشغول می باشند بنابراین در اینجا از زحمات و خدمات این عزیزان سپاسگزاری و برای ایشان سلامت و سعادت آرزو می کنم.

و من الله التوفیق

علیرضا مختارپور

دبیرکل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:یاداشت 15, دبیر کل نهاد,

] [ 16:53 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]