ارسال نشریات به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور آغاز شد.

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

ارسال نشریات به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، علی رمضانی مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در گفتگو با خبرگزاری مهر ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: ارسال نشریات مختلف به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور آغاز شده است و تا پایان این هفته بیش از 2 هزار و 300 کتابخانه عمومی در سراسر کشور اعم از شهری و روستایی، اولین بسته نشریات را دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: نهاد کتابخانه‌های عمومی در نبود سامانه توزیع منسجم و منظم نشریات و با استفاده از شبکه گسترده‌ای که از مخاطبان در سراسر کشور در اختیار دارد، توانسته با ارسال نشریات، این محتواهای تولید شده را در دسترس آحاد مردم قرار دهد و ارتباط آنها را با مخاطبانشان برقرار کند. این موضوع برای اصحاب مطبوعات و نشریات کشور بسیار حائز اهمیت است و اهالی مطبوعات همواره متقاضی هستند که در کتابخانه‌های عمومی کشور حضور داشته باشند.

مدیرکل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در ادامه گفت: امسال به دلیل محدودیت‌های مالی، نشریات را در 2 فاز برای کتابخانه‌های عمومی خریداری کردیم. در فاز اول، حدود 50 عنوان خریداری شد و برای فاز دوم هم در مرحله تصمیم‌گیری هستیم. در این طرح نشریات به صورت متمرکز خریداری شده، بعد از مشخص شدن مقصد، بسته‌بندی شده و سپس به کتابخانه‌های سراسر کشور ارسال می‌شوند. مجلاتی که به 2 هزار و 300 کتابخانه ارسال می‌‌شوند، عناوین و موضوعات مختلفی دارند و به فراخور مخاطبان دسته‌بندی شده‌اند. این دسته‌بندی هم بر اساس جمع بندی نظرات مخاطبان، کتابداران و کارشناسان نهاد در استان‌ها انجام شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 1 مهر 1393برچسب:ارسال نشریات, رمضانی,

] [ 15:23 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]