هدف گذاری برنامه هاي مطالعاتي ويژه مسافرين ايام تابستان

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

هدف گذاری برنامه هاي مطالعاتي ويژه مسافرين ايام تابستان

اميرالله شمقدري در جمع همكاران ستادي خطاب به كتابداران، مسئولين كتابخانه ها و روساي شهرستانها طرح برنامه ريزي ويژه مطالعه براي مسافرين دور دوم مسافرتهاي تابستاني را خواستار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كتابخانه هاي عمومي خراسان رضوي، شمقدري در جلسه ستادي اداره كل، اعلام كرد: يكي از اولويت هاي اساسي اين اداره كل برنامه ريزي جهت كيفي سازي برنامه هاي آموزشي و مطالعاتي براي آحاد جامعه مي باشد و چه فرصتي بهتر و مغتنم تر از اينكه مسافرين بتوانند در ايام فراغت خود در سفر به برنامه هاي مطالعاتي بپردازند.

شمقدري در اين خصوص توضيح داد: مسئولين كتابخانه ها و شهرستان ها ي استان با ذوق و سليقه در معرفي محصولات ديداري و شنيداري و كتاب هاي صوتي، نكته هاي ناب و سخن بزرگان و دانشمندان در غني سازي اوقات فراغت سرنشينان وسايط نقليه و استماع كتب صوتي مفيد اوقات  خود را كيفي سازي نمايند و اين برنامه هاي تاثيرگذار را با شتاب هرچه بيشتر و جديت كامل دنبال كنند.

مديركل كتابخانه هاي عمومي استان، استفاده از محصولات متنوع، جذاب و مخاطب پسند را يكي از راه هاي افزايش اطلاعات و دانش آحاد مردم جامعه خواند كه از تاثيرگذاري بالايي در ارتقاء فرهنگ عمومي برخوردار است و مي تواند  در مسير هاي سفر بهمراه دانش، آرامش را براي مخاطبين به ارمغان بياورد.

گفتني است چندي قبل اميرالله شمقدري از تهيه بسته هاي مطالعه براي اقشار جامعه خبر داده بود .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 مرداد 1393برچسب:هدف گذاری, ایام تعطیلات, تابستان, شمقدری, مدیرکل,

] [ 17:13 ] [ ]

[ ]