مراسم معارفه دبیر کل جدید نهاد کتابخانه های عمومی کشور

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

مراسم معارفه دبیر کل جدید نهاد کتابخانه های عمومی کشور

بيشترين فعاليت نهاد در عرصه فرهنگ مكتوب است

مراسم آغاز به كار عليرضا مختارپور دبيركل جديد نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور پيش از ظهر ديروز با حضور محمدعلي منفرد مشاور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و مدير كل دفتر حوزه وزارتي، مديران، مشاوران و يكي از اعضاي هيات امناي كتابخانه هاي عمومي كشور در سالن كنفرانس نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومي و امور بين‌الملل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور، محمد علي منفرد در ابتداي اين مراسم ضمن آرزوي سلامتي و تندرستي براي مهندس ملك احمدي و موفقيت براي عليرضا مختارپور در نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور خاطرنشان كرد: ان شاء الله حضور آقاي مختارپور در نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور مايه خير و بركت باشد.

وي در ادامه افزود: مهندس واعظي منشاء خدمات بسيار بزرگي در نهاد بودند و مهندس ملك احمدي نيز در مدتي كه در نهاد حضور داشتند در خصوص مسائل پر سنلي و رفاهي اقدامات خوبي را انجام دادند. آقاي مختار پور نيز قطعاً همين راه را ادامه خواهند داد.

منفرد با اشاره به پشتيباني جدي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي از آقاي مختارپور ابراز اميدواري كرد: ان شاء الله  قدم هاي بر نداشته آقايان واعظي و ملك احمدي بواسطه حضور ايشان در نهاد برداشته شود.

حجت السلام والمسلمين سيدعلي حسيني عضو هيات امناي كتابخانه هاي عمومي كشور نيز در اين جلسه به عنوان به عنوان نماينده هيات امنا، مديران، مشاوران و همكاران نهاد با تشكر از زحمات و اقدامات خوب مهندس ملك احمدي خاطرنشان كرد: همه انسانها نقاط ضعف و قوت دارند كه يكي از ويژگي هاي مهندس ملك احمدي اخلاص در عمل، مردم داري و مردمي زيستن ايشان بود.

عليرضا مختارپور دبيركل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور نيز در اين نشست با اشاره به عيادت از مهندس ملك احمدي در بيمارستان گفت: قرار بود روز گذشته به نهاد بيايم كه متاسفانه متوجه شدم آقاي ملك احمدي در بيمارستان بستري هستند، لذا امروز پس از عيادت از ايشان در بيمارستان و كسب اجازه از وي در خدمت شما عزيزان هستم.

مختارپور در ادامه افزود: نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور، نهادي صد درصد فرهنگي است و بيشترين كار آن نيز در عرصه فرهنگ مكتوب است كه براي من حضور در چنين مجموعه اي فرصتي مغتنم است.

دبيركل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور با اشاره به ثبات مديريتي خوب و مناسب نهاد، گفت:‌ نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور تاكنون تنها دو دبيركل را در خود ديده است كه اين ثبات مديريتي، فرصت خوبي محسوب مي شود چراكه باعث شده اين نهاد كمتر دچار تغييرات سريع ديدگاهي و راهبردي شود.

مختارپور با اشاره به ديدار صبح امروز خود با مهندس ملك احمدي يادآور شد: امروز ضمن عيادت از مهندس ملك احمدي از ايشان خواستم اگر توصيه و يا حتي نصيحتي دارند، بفرمايند. ايشان نيز به مشكلاتي در كه دوره اول وجود داشت اشاره كردند و برخي از مشكلاتي كه در دوره مهندس واعظي ادامه پيدا كرده بود را به من يادآور شدند.

وي در ادامه افزود:‌ كارهايي كه در دوره جديد شروع شده نياز به تقويت و تداوم دارد و اميدوارم با همكاري دوستاني كه در نهاد هستند به نحو مطلوبي بتوانيم به سمت رشد و پيشرفت حركت كنيم.

دبيركل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور با اشاره به كتابداران يادآور شد: بار اصلي كار نهاد بر دوش كتابداران است و اگر هم ضعفي در كار نهاد بوده ناشي از عدم توجه احتمالي به آنها و يا عدم استفاده از نظرات كتابداران بوده است.

مختارپور در پايان گفت: كارهاي بسياري را مي توان با تفاهم و همدلي پيش برد. اميدوارم مدتي كه همكار شما در نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور هستم، سبب آبرو براي من نزد خداوند متعال شود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:فرهنگ مکتوب، مختار پور، معارفه، دبیر کل نهاد,

] [ 15:43 ] [ ]

[ ]