اشتراك رايگان پايگاه ايران نمايه به متقاضيان در غرفه نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

اشتراك رايگان پايگاه ايران نمايه به متقاضيان در غرفه نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور

           

پايگاه ايران نمايه به مناسبت برگزاري بيست و هفتمين نمايشگاه كتاب تهران به متقاضيان، اشتراك رايگان استفاده از خدمات اين پايگاه را هديه مي دهد.

به گزارش روابط عمومي نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور، پايگاه ايران نمايه همزمان با برگزاري بيست و هفتمين نمايشگاه بين المللي كتاب تهران و در غرفه نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور اقدام به ثبت نام و اعطاي اشتراك رايگان سه ماهه به متقاضيان استفاه از اين پايگاه مي كند.

پايگاه فرهنگي و اطلاع رساني نمايه با دارا بودن بيش از يك ميليون و پانصد هزار مقاله از 2712 عنوان نشريه شامل متن مقالات علمي، فرهنگي، پژوهشي، هنري و... نيازهاي اطلاعاتي جامعه را فراهم مي سازد.

اين خدمات با دسترسي بسيار آسان شامل: عضويت و جستجوي رايگان عناوين، جهت اعتلاي فرهنگ مطالعه به بيش از دو ميليون و پانصد هزار نفر اعضاي كتابخانه هاي عمومي كشور ارائه مي گردد.

گفتني است در پايگاه ايران نمايه تلاش شده است تا نشريات تخصصي كشور در قالب هاي علمي – پژوهشي، علمي – ترويجي  علمي – تخصصي در كنار نشريات عمومي كشور قرار گرفته و بر اساس اصطلاحنامه هاي تخصصي و سرعنوان هاي موضوعي، به نياز پژوهشگران و عموم مردم پاسخي درخور داده شود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 ارديبهشت 1393برچسب:ایران نمایه،اشتراک رایگان,

] [ 17:32 ] [ ]

[ ]