پیام فرماندار جوین به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

پیام فرماندار جوین به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جوین؛ حسین جمشیدی، فرماندار محترم شهرستان جوین طی پیامی بیست و نهمین دوره هفته کتاب و 24 آبان ماه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است.

 

پیشرفت و نوآوری و درنوردیدن مرزهای دانش و آگاهی در سایه زحمات و خدمات و مشارکت کتابداران و متخصصین کتابداری در پیشرفت فرهنگی و توسعه هر کشور تاثیر فراوانی دارد. مایه مباهات است که در سال جاری  قدمهایی برای توسعه کتابخانه ها برداشته شده است، بیماری کرونا و و ویروس کوید ۱۹ مانع  پویایی خدمات کتابخانه های عمومی نگردیده است و کتابداران از طریق فضای مجازی به آگاهی رسانی به جامعه هدف خود مشغولند

 در هفته ای که مزین به نام کتاب  است باید گفت، بی شک کتاب گنجینه بی بدیلی است که معرفت را به ارمغان می‌آورد و دلها را به فروغ دانایی فروزان می سازد.

 امید است برگهای کتاب، همیشه طراوت بخش زندگی  مردم عزیز شهرستان جوین که سبقه و سابقه علم مداری و دین مداری در حوزه کتاب و کتابخوانی دارند،باشد.

اینجانب به نوبه خود  ضمن تبریک به مناسبت هفته کتاب و 24 آبان ماه روز کتاب، کتابخانه و کتابدار ؛ از تلاش و کوشش خالصانه  کتابداران عزیز شهرستان در مسیر  ترویج  علم و  دانش و آماده سازی منابع علمی و امکانات کتابخانه ای  تقدیر و تجلیل می نمایم

امید است به فضل الهی قدم های محکمی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برداشته شود.ین جمشیدی

فرماندار و رییس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان جوین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 26 آبان 1400برچسب:پیام فرماندار جوین، هفته کتاب، 1400,

] [ 14:30 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]