«نورسیده‌‌ها» با تغییراتی نو رسید.

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

«نورسیده‌‌ها» با تغییراتی نو رسید.

 

اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از ارسال هفدهمین بسته «نورسیده‌ها» با تغییراتی نو به کتابخانه‌های عمومی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، هفدهمین بسته از مجموعه «نورسیده‌» به کوشش اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تهیه و برای استفاده کاربران بر روی سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی کشور (سامان) بارگذاری می‌شود.

مجموعه «نورسیده‌» شامل بسته‌هایی محتوایی برای معرفی منابع جدید کتابخانه‌های عمومی است که علاوه بر استفاده کتابداران می‌تواند راهنمای مخاطبان برای اطلاع از محتوا و مضمون منابع جدید کتابخانه‌های عمومی باشد.

«نورسیده‌» از این شماره شاهد تغییراتی خواهد بود و منابع معرفی شده در آن بر اساس اهمیت و محتوا در سه دسته، تقسیم‌بندی شده و حاوی پیشنهاداتی برای ترتیب خواندن کتاب‌ها است که بدین قرار است:

کتاب های گروه اول با عنوان «بیشتر بخوانید» از بهترین آثار در موضوع مورد نظر به‌شمار می‌آیند و کتابداران می‌تواند آن‌ها را به‌عنوان یک منبع عالی به مخاطبان خود پیشنهاد دهند. برای معرفی این آثار از بخش‌های برگزیده‌ای از متن کتاب، استفاده شده است تا امکان آشناسی مخاطبان با محتوای منابع به وجود آید.

«بخوانید» عنوان گروه دوم این کتاب هاست؛ این گروه شامل آثاری است که با توجه به درجه اهمیت در موضوعات خاص در رتبه دوم قرار می‌گیرد و حاوی اطلاعات کاملی برای آشنایی مخاطب است.

گروه سوم نیز با عنوان «بدانید» کتاب‌هایی را در بر می‌گیرد که از اطلاعات کتاب‌شناختی و تصویر جلد آن‌ها برای معرفی به مخاطب استفاده می‌شود تا اعضا در صورت تمایل به مطالعه آن به کتابداران مراجعه کنند.

گفتنی است، به‌زودی دو سری دیگر از تازه‌های کتاب در قالبی جدید به منابع کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور افزوده خواهد شد.

هفدهمین بسته «نورسیده‌ها» را اینجــا ببینید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 7 دی 1395برچسب:نورسیده های 17, معرفی کتاب, کتابخانه عطاملک جوینی,

] [ 13:51 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]