دیدار دبیرکل نهاد با کتابداران استان خراسان رضوی

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

دیدار دبیرکل نهاد با کتابداران استان خراسان رضوی

 


دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور صبح امروز (15 شهریور ماه) با کتابداران استان خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد صبح امروز (15 شهریور ماه) به همراه روح‌ الله هاشمی ذاکر مشاور دبیرکل؛ امین متولیان معاون برنامه‌ریزی پژوهش و فناوری اطلاعات؛ محمد جوهرچی مدیرکل پژوهش و نوآوری؛ هوتن والی نژاد مدیرکل عمرانی و محمدهادی ناصری طاهری، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد با کتابداران استان خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور صبح امروز (15 شهریور ماه) به منظور حضور در آیین افتتاح نخستین دوره آموزشی «مدرسه تابستانی خواندن» و دیدار با کتابداران استان خراسان رضوی، به این استان سفر کرد. وی در این دیدار ضمن بیان وضعیت فعلی نهاد کتابخانه‌ها، به برخی از مشکلات اشاره و با تأکید بر همکاری و همدلی کتابداران در جهت دستیابی به آینده‌ای رو به رشد اظهار امیدواری کرد. 

گفتنی است، در راستای تحقق وعده دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مبنی بر سفر به تمامی استان‌های کشور به منظور آگاهی از وضعیت کتابخانه‌ها و دیدار با کتابداران، خراسان رضوی پانزدهمین مقصد وی برای بازدید بود.  

علیرضا مختارپور در دوره جدید فعالیت‌های نهاد، در سفر به 14 استان اردبیل، آذربایجان غربی، یزد، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، تهران، هرمزگان، قم، همدان، قزوین، مرکزی، کرمان، گلستان و کرمانشاه ضمن بازدید از کتابخانه‌های عمومی در شهرهای مختلف این استان‌ها، در گفتگو با کتابداران این کتابخانه‌ها، از نزدیک با مشکلات، انتقادات و پیشنهادات آنها نیز با خبر شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:دبیر کل, مختارپور, مشهد, کتابدارن,

] [ 16:48 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]