عدم برگزاری آزمون استخدامی سال جاری به علت بررسی شکایات آزمون قبلی

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

عدم برگزاری آزمون استخدامی سال جاری به علت بررسی شکایات آزمون قبلی

 

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در شانزدهمین یادداشت خود ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت رسول اکرم(ص) و اربعین سیّدالشهدا امام حسین(ع) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع)، نکاتی را درباره امور اجرایی اعلام و از برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ماه های پایانی سال جاری خبر داد.
مختارپور در بخشی از این یادداشت با اشاره به مصوبه‏ مجلس شورای اسلامی با رأی قریب به اتفّاق نمایندگان به اصلاح قانون اختصاص نیم درصد درآمد شهرداری ها به کتابخانه های عمومی از شهرداران استان هایی که نسبت به واریز نیم درصد درآمدهای سال جاری خود اقدام کرده‏اند تشکر کرد.
وی در بخش دیگری از یادداشت خود به اطّلاعیه برگزاری آزمون‏های نهاد کتابخانه ها که در اوایل آذر ماه سال جاری ‏ منتشر شد اشاره کرد و از عدم برگزاری آزمون استخدامی نهاد در سال جاری به علت ابلاغ لزوم بررسی دقیق شکایات و اشکالات وارده به آزمون قبلی این نهاد از سوی نهادهای نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.
مختارپور در پایان یادداشت خود ابراز امیدواری کرد که پس از رسیدگی به مسائل آزمون قبلی و بررسی نتایج آن، امکان تصمیم‏گیری برای برگزاری آزمون در سال آتی فراهم شود.
یادداشت شانزدهم دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، روز شنبه 29 آذر در پرتال نهاد منتشر شده است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 1 دی 1393برچسب:لغو آزمون استخدامی ؛ نهاد,

] [ 13:14 ] [ ،سعید فیضی، ]

[ ]