برگزاری دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جوین

کتابخانه عمومی عطاملک جوینی

قفسه های کتاب کتابخانه عطاملک شهر نقاب به روی همگان باز است!!!

برگزاری دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جوین

دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جوین در سال 93 در ساعت 10 صبح پنچشنبه مورخ 29/03/1393 در محل دفتر معاونت فرمانداری با حضور اعضای محترم انجمن و به ریاست جناب آقایی عادلی فر معاون فرماندار تشکیل شد. طی این جلسه پس از جمع بندی مطالب مقرر گردید.

1.   ادراه آموزش و پرورش نسبت به معرفی دانش آموزان جهت شرکت در جلسه آموزشی طرح همیار کتاب در کتابخانه ها که توسط کتابخانه های عمومی سطح شهرستان برگزار می گردد، اقدام نماید.

2.   مقرر گردید در اجرای طرح هدایت ستارگان توسط فرماندهی نیروی مقاومت بسیج اعضای انجمن اطلاع رسانی لازم را در اجرای طرح را داشته و همکاری لازم را انجام دهند.

3.   مقرر گردید در راستای ترویج مطالعه کتاب و کتابخوانی، آموزش و پرورش نسبت به هماهنگی جهت بازدید دانش آموزان در پایگاهای اوقات فراغت از کتابخانه ها داشته باشند.

4.   با توجه به اعلام آمادگی شهرداری محترم جهت واگذاری نمازخانه پارک فجر برای ایجاد ایستگاه مطالعه و همچنین تامین منابع از سوی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق کانون های فرهنگی ، ناحیه مقاومت بسیج از طریق پایگاهای بسیج و آموزش و پرورش و شهرداری حهت تامین نیروی افتخاری اطلاع رسانی و در صورت تامین نیرو ایستگاه مطالعه راه اندازی گردد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 تير 1393برچسب:جلسه انجمن کتابخانه های عمومی ، جوین، دومین,

] [ 14:46 ] [ ]

[ ]